wimpie Well-Known Member 5 January 2003 #1 hoe controleer ik of mijn nrg genoeg olie krijgt?want als dat teweinig is kan ik over 100 km een nieuwe cilinder kopen8P
hoe controleer ik of mijn nrg genoeg olie krijgt?want als dat teweinig is kan ik over 100 km een nieuwe cilinder kopen8P
C Casper Mwooaapp 5 January 2003 #2 oliepomp eruit rossen en zelf gaan mengen, is de enige oplossing en die had je zelf ook kunnen bedenken :| Upvote 0 Downvote
oliepomp eruit rossen en zelf gaan mengen, is de enige oplossing en die had je zelf ook kunnen bedenken :|
C Casper Mwooaapp 5 January 2003 #3 n.b. als je daar op een std scooter geen zin in hebt, sla een kruisje elke keer voordat je gaat rijden Upvote 0 Downvote
n.b. als je daar op een std scooter geen zin in hebt, sla een kruisje elke keer voordat je gaat rijden
Meneer Eric Banned 5 January 2003 #4 Nja, denk dat ie bedoelt qua afstelling van de oliepomp met die binnenkabel. Upvote 0 Downvote
Tim lekker doen 5 January 2003 #5 Daar moet je gewoon niet aanzitten of het er compleet uitrossen Upvote 0 Downvote
4x2 Vervoerhoer 5 January 2003 #6 Zo strak mogelijk zetten, weet je het ook zeker (vraag me ook af hoeveel bougies het je gaat kosten, magoed). Upvote 0 Downvote
Zo strak mogelijk zetten, weet je het ook zeker (vraag me ook af hoeveel bougies het je gaat kosten, magoed).
A Arnold MHR Well-Known Member 5 January 2003 #7 Snap de reply over die bougies ff niet? Kan ook komen doordat ik nog een kater heb, maar bedoel je dat er dan onwijs veel bougies vet gaan slaan ofzo? Upvote 0 Downvote
Snap de reply over die bougies ff niet? Kan ook komen doordat ik nog een kater heb, maar bedoel je dat er dan onwijs veel bougies vet gaan slaan ofzo?