This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

hoeveelheid bar in band?

Status
Not open for further replies.

ErwinM.

Trotse Tukker!
eej ik heb net ff gesearched en al maar kon zo niet vinden hoeveel bar er in een band moet. Mijn achterband is namelijk een beetje plat en daar moet opnieuwe weer lucht in. Duz als iemand kan zegge voor een VOOR en ACHTER band dan ben ik weer tevreden vandaag.

groeten erwin
 
ik bedoel Niet een bar minder ofzow .. maar een tiende.. want als je eventueel lang rijdt... dan wordt de band warm.. en als je lucht verwarmt zet het uit.. en loopt de druk iets op.. mja inprincipe maakt het mij niet veel uit hoor... was alleen een klein tipje even goede vrienden
 
haha ik rij met 1 bar in elke band.... wheelied beter...

maar idd op elke bar staat hoeveel druk erin moet... vaak in PSI uitgedrukt...

maar op je drukmeter waar je op kan zien hoeveel in je band zit staat aangegeven hoeveel psi, ... bar is
 
@Keggu
Mjah, daar is de band op berekend, dus als je er max indoet dat de band gaat uitzetten als die warmer wordt en over de max gaat. Moeilijk uit te leggen, maar het maakt niet uit

Edit// ik denk dat je ts zijn antwoord nu wel heeft *D
 
ben ik met je eens.. maar ik reed met nrg... mm... en had brakke vering voor tjah dan wil je wel wat minder mja idd dneks dat hij wel tevreden is vdaag haha

greetz
 
Status
Not open for further replies.