Hoeveel zijn jullie nou kwijt aan benzine?

Vo0

Well-Known Member
Ik heb het in de maand maart ff bijgehouden (telkens met de pin betalen), en ik ben dus best wel veel geld kwijt!! :|
EUR 7,05
EUR 7,83
EUR 7,44
EUR 8,02
EUR 7,09

Dit is al weer €37,41, en we zijn pas bij 19 maart... Ik rij ook best wel veel, maar toch...

Hoeveel zijn jullie per maand nou kwijt aan benzine?
 
Advertisement - register to remove this

teveel, met me leovincy Z zoop tie als een beest, maar nu rij ik met standaard pijp (leo brak af) en nou is ie veeeel zuiniger. exacte cijfers heb ik niet...
 
1 euro en een beetje per liter!!!

rijdt de ene week 300 km en de andere stata ie hele week stil, duzz geen vast bedrag.

mzzl
 
Benzine interesseert me eigenlijk geen zak....heb altijd een kan in de garage staan met 10 liter en die vul ik bij als ie op is :!

Maar ik rijd eigenlijk ook nooit meer op mn phantom... scheelt natuurlijk ook ;)
 
Originally posted by Vo0
Ik heb het in de maand maart ff bijgehouden (telkens met de pin betalen), en ik ben dus best wel veel geld kwijt!! :|
EUR 7,05
EUR 7,83
EUR 7,44
EUR 8,02
EUR 7,09

Dit is al weer €37,41, en we zijn pas bij 19 maart... Ik rij ook best wel veel, maar toch...

Hoeveel zijn jullie per maand nou kwijt aan benzine?

woeizzz, zullen we ruilen
dat tankte ik met me nrg zowat per dag :p
 
Ik tank 1x in de week voor ongeveer 12 euro ofzo.. weekniet precies..

zo goed dan :p

en ik tank euro98 en heb 12 liter tank .. dus tsja
 
Last edited:
Originally posted by Joop4never
Hoe wil je dat doen? 15 liter!! Of ERRUG dure benzine!

15 euro of zow kan 14 euro zijn maar ook 16:p
of zow=ongeveer :|
12 liter*1.15 is 13.80 euro en dat ligt maar 1.20 euro van 15 euro af.:W
ik tank teveel:p

ohw jah, via school krijgen we 10 cent korting op de benzine bij die pomp tegenover school.langleve die pomphouder:! :D
 
Ongeveer eens in de week, en dan voor 5 euro ofzow. Ik maak niet zo super veel en dat ding loopt ook tussen de 1/25 en de 1/30 in. Hoop dat ik op een tjokvolle tank heen en terug kan naar Almelo, is ongeveer 160 kilometer voor mij... Moet wel lukken, maar weet niet precies wat andere vario en koppeling met me verbruik hebben gedaan, dus...

Maareh, in de zomer wel iets je vaker tanken jah...

Greetz
 
Ik tank 1 keer in de week voor 5 euro, ofzo
Me SF2 loopt ongeveer 1 op 31
En laten we zeggen dat ik nie echt zuinig rij . . .
 
Back
Top