Hoeveel toeren draaid een Athena Racing ?

Status
Not open for further replies.
het teorental hangt af van de setup waarmee jij rijd op de scooter. gangbaar haal je makkelijk 12500 toeren met de cilinder. als jij hem bijwerkt haal je wel 14000 toeren mee.het toerental hangt vooral af van het type uitlaat dat jij op de scooter hebt.
 
het teorental hangt af van de setup waarmee jij rijd op de scooter. gangbaar haal je makkelijk 12500 toeren met de cilinder. als jij hem bijwerkt haal je wel 14000 toeren mee.het toerental hangt vooral af van het type uitlaat dat jij op de scooter hebt.

het gaat hier om verticaal...
 
De ac versie is slomer getimed dan de lc, daarom is de C20 wat overdreven, ga er maar vanuit dat de cilinder met een C16 beter loopt en circa 12.500 á 13.000 toeren draait op top.


Ik vind wat jij zegt aardig veel toeren want als je kijkt naar een standaard speed die draait al gauw 14.000 en dan kom jij aan met 13.000 vind ik erg veel

Ik denk dat die rond de 10.500 draait.
 
zoals gezegt hangt het helemaal af van de setup van de scooter. hier in Suriname gaat alles anders eraan toe. wij tunen anders. alles wordt bewerkt . hier rijden wij het liefst met gietijzeren cilinders die wij tunen. geloof mij.... die laten wij lopen als een trein.
 
zoals gezegt hangt het helemaal af van de setup van de scooter. hier in Suriname gaat alles anders eraan toe. wij tunen anders. alles wordt bewerkt . hier rijden wij het liefst met gietijzeren cilinders die wij tunen. geloof mij.... die laten wij lopen als een trein.

hebben jullie daar toevallig ook veel rails dan?

anders heb je er zo weinig aan ;)

en hopelijk heb je geen vierkante wielen daar :X
 
haha, ik was laatst voor zaken in suriname,
en ik stond er van de kijken van al die gekke brommertjes.
1 aerox gezien, en die maakte tog een overtoeren:p
Ik vind et wel vet dat alle maar dan ook alle auto's brommers en scooters verchroomde velgen hebben:p
 
Jongens, dit gaat Nergens meer over. (Nico0, vind de relevantie van je post en dit topic?)

Zo'n cil draait denks topvermogen rond 11/12k. Klaar, veel valt hier niet over te zeggen. (had btw laatst een gelijksoortig topic. Gebruik de search dus maar even.)

Mvg, wieger
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top