Hoeveel olie op liter brandstof op deze setup.

Zorro

Well-Known Member
Gallo,

Net een Phantom AC gekocht met een 70cc cilinder inc 19m cabr polini racekoppeling etc.

Aangezien de oliepomp (maargoed ook) is afgesloten en je bij de benzinepomp volgens mij een mengverhouding van 1:50 hebt ben ik benieuwd of en zoja hoeveel olie ik er zelf bij moet gooien.

Groeten

Last edited:
Advertisement - register to remove this

haal bij het benzine station gewone 98 en meng zelf met goede olie rond de 1:45 - 1:40 want meestal als je al voor gemengde gaat hale zit hier olie in van minder kwaliteit...meng hem dus zelf en neem goede olie van castrol ofzo (moet niet perse de duurste te zijn he..) de tts of scoot-r van castrol is relatief goed van kwaliteit en niet te duur..

BJ

Heb nu de olie met 1 of andere race zip (weet het merk zo niet) op de voorkant en die was wel goed werd gezegt.

Weet ook dat het mengsel waarschijnlijk idd te rijk is omdat ik een behoorlijk witte pluim nalaat :)

Maargoed ik heb nu de indicatie en genoeg informatie uit dit topic gehaald om met een beetje proberen zelf achter de perfecte mix te komen.

Ik neem aan dat het ook weer niet goed is om een witte pluim achter te laten toch?

Groeten

Back