Hoeveel MM moet er tussen? Squ

Advertisement - register to remove this

Nee, bij 0,7/0,8 heb ik al rekening gehouden met het feit dat het een luchtkoeler is en deze op straat wordt gebruikt. Zou hem zeker niet boven de 0,8 zetten aangezien je alleen maar je timing gaat verhogen en je compressie gaat verlagen waardoor je veel power onderin gaat missen :)
 
Bij een goede/extreme afstelling praat je over waardes rond de 0,45 - 0,55mm dus het is al behoorlijk safe als je boven de 0,7 gaat zitten.
 
Nee, bij 0,7/0,8 heb ik al rekening gehouden met het feit dat het een luchtkoeler is en deze op straat wordt gebruikt. Zou hem zeker niet boven de 0,8 zetten aangezien je alleen maar je timing gaat verhogen en je compressie gaat verlagen waardoor je veel power onderin gaat missen :)

nou , 0,7 og 1mm denk ik niet dat je dat op een DJ met zo'n cilinder gaat vernemen , nog sterker , ik heb dat op een dj weleens getest.

ook kan ik zeggen dat als het om trekkracht gaat op een DJ dat je dan beter een gewone Polini gietijzer kunt hebben dan de Malossi gietijzer , ik vind destijds de Polini cilinder een stuk beter rijden , meer koppel , ook op hogere snelheid , met verschillende uitlaten.

std uitlaat is helemaal lekker :)
 
Back
Top