B Ben12 New Member 29 November 2024 #1 Hallo ik heb een gilera typhoon met skipper blok en de heb nu 25 mililiter mengsmering per liter er in maar hij rookt heel erg weet iemand hoeveel milliliter ik er in moet doen
Hallo ik heb een gilera typhoon met skipper blok en de heb nu 25 mililiter mengsmering per liter er in maar hij rookt heel erg weet iemand hoeveel milliliter ik er in moet doen
Brute-Force Black Bullet. 2.0 29 November 2024 #2 je kan beter 1 op 45 smeren , en wat voor Olie gebruik je? Upvote 0 Downvote
B Ben12 New Member 29 November 2024 #3 Brute-Force said: je kan beter 1 op 45 smeren , en wat voor Olie gebruik je? Click to expand... Dat is dan 22 milliliter toch Upvote 0 Downvote
Brute-Force said: je kan beter 1 op 45 smeren , en wat voor Olie gebruik je? Click to expand... Dat is dan 22 milliliter toch
Brute-Force Black Bullet. 2.0 29 November 2024 #4 Ja ... maar je Olie is belangrijk ... Dus geen Troep van de Action o.i.d gebruiken . en de juiste hoofd sproeier. Upvote 0 Downvote
Ja ... maar je Olie is belangrijk ... Dus geen Troep van de Action o.i.d gebruiken . en de juiste hoofd sproeier.
B Ben12 New Member 29 November 2024 #5 Brute-Force said: Ja ... maar je Olie is belangrijk ... Dus geen Troep van de Action o.i.d gebruiken . en de juiste hoofd sproeier. Click to expand... Castrol Upvote 0 Downvote
Brute-Force said: Ja ... maar je Olie is belangrijk ... Dus geen Troep van de Action o.i.d gebruiken . en de juiste hoofd sproeier. Click to expand... Castrol