Hoeveel mag het monteren van nieuwe krukaslagers kosten

Status
Not open for further replies.

Rio-man

Yamaha Neo's
Hallo,

Gezien de krukaslagers van mijn Zip toch wel érg beginnen te piepen, wordt het tijd voor een nieuwe set.

Nu vraag ik me af, hoe veel mag het monteren van krukaslagers kosten? Zelf monteren kan ik niet (twee linkerhanden) dus het moet gedaan worden door een bedrijf.

Ook wil ik weten wat er allemaal nog meer bij moet worden vervangen.

Gr Rio-man
 
Advertisement - register to remove this

ik weet dat een honda camino laten reviseren (lagers en keerkringen) dat het 250euro kost (in belgie)
dus voor scooter zal het denk ik wel iets meer zijn
 
250!!!! EURO????
Jullie zijn hartstikke gek!

Begin eens met zelf je blok onder de scooter uit te halen...
vervolgens zelf je blok schoonmaken + carb eraf en cilinder eraf etc.
Daarna zelf je blok splitsen en dan langsbrengen bij de dealer. Dan kom je al op heel wat minder uit.

Bij mij: Blok in 2 delen naar dealer gebracht. moest cilinder op + nieuwe krukas in+nieuwe lagers en keerringen. Cilinder meegeleverd + lagers + krukas: 140 euro geworden.

Dus ik denk alleen lagers rond de 50 á 60 euro.
 
Hij zegt toch dat ie 2 linkerhanden heeft, zelf even splitsen voordat hij het wegbrengt zit er niet in.

Ik zou gewoon even langs interscoot gaan en Vragen aan Jan wat het ongeveer kost. Kan namelijk best nog eens verschillen per dealer.
 
Verschilt echt enorm per dealer. Een tijd terug heeft een vriend van mij het ook laten doen en ook hier en daar gevraagd wat het moest kosten. €250,- was toen zeker geen uitzonderlijk bedrag.
 
Ik ben al langs ScooterDynamic gegaan, en die vertelde mij toen der tijd dat het maarliefst 400 euro zou gaan kosten. Dat is waarom ik er nog een tijd mee heb gereden (lees: 1400 km). Interscoot ben ik nog nooit geweest, dus dat is ook nog een optie. Een offerte heb ik al aangevraagd bij mijn dealer, Wijtman in Delft, via de mail, dus ik hoop op een respons via die weg.
 
Ik ben al langs ScooterDynamic gegaan, en die vertelde mij toen der tijd dat het maarliefst 400 euro zou gaan kosten. Dat is waarom ik er nog een tijd mee heb gereden (lees: 1400 km). Interscoot ben ik nog nooit geweest, dus dat is ook nog een optie. Een offerte heb ik al aangevraagd bij mijn dealer, Wijtman in Delft, via de mail, dus ik hoop op een respons via die weg.

Dan zou ik even langs Interscoot gaan ja.:)
 
HELP PLZZ

Hey ik ben op me bek gegaan met een vivacity en nu stuurt hij heel zwaar en waarschijnlijk heeft het iets met de kogelagers te maken als iemand weet hoeveel dit kost of hoe ik het moet repareren hoop ik dat die gene mij dit kat vertellen btw ik heb gehoord dat er ook laswerk bij komt kijken =/.?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top