Hoeveel kwaad kan dit :S

Pasqual

Well-Known Member
kijk naar de ophanging van mijn uitlaat...
door omstandigheden is het ondersteophangpunt alle deeltjes kwijt |( |(

hoe kan ik dit oplossen zoals te zien is het nogal, ehm, niet dragend :) atm
wat zijn de gevolgen dat ie nu alleen de bovenste "kan gebruiken"
hier het plaatje :)
DSC00217.JPG

Mvg PasQ
 
Advertisement - register to remove this

ja ringen zitten er uiteraard maar een ring voor en achter zal weinig helpen...voor geval: normaal zit er een busje die weer in 2 stukjes rubber steekt door!
Dus area, jou optie heeft imo weinig zin :S
 
Je gaat naar een plaatselijke doe-het-zelf-zaak of iets dergelijke. Je koopt een rubbertje met geschikte grootte, enz, enz.
Je rijdt naar huis, haalt de bout er uit, ramt de rubber er in en steek je bout er terug in.

Voila, moeilijk he, effe nadenken :D
 
die rubbers en die busjes zijn ook gewoon te koop. sterker nog ik denk dat ik nog wel wat in de schuur heb liggen van die zooi. als je wilt dat ik ze opstuur moet je maar ff msnnen ofzo :)
 
boyd ik contact jou...
area: imo is dat slechte steun...maar iig bedankt... ik snapte wat je bedoelt maar dit zit er niet door he ?? maar thks ;)

en bengowarrior daar was ik zelf ook wel opgekomen :|
hoef je niet leuk te doen met ff nadenken maar ik wil iets wat goed is en goed blijft zitten en niet verrot/slecht passend/etc etc etc is na demontage oid:| :)


las net in me andere topic dat sjoko het had over scooterparts dat die ze heeft...maar iig bedankt...

(bengowarrior verder geen hard feelings maar ben geen n00b en je bent hier vrij kort, word niet altijd gewaardeerd :* kusje :p)

thks

boyd kom online:p
 
Last edited:
Back
Top