hoeveel km rijd je met je banden

RemCOW

Crazy
Dat vroeg ik me eens af.... Ik zie dat de Ml50 ongeveer 5000 km mee gaan...dat is toch best weinig vind ik. Met mijn standaard bandjes op mijn NRG (sl26) rijd ik nu al 6500km onbegrensd (en 1000km begrensd). Imo zit er nog aardig wat profiel onder dus kan er nog wel ff mee door... Maruh, na hoeveel km koopt iedereen ongeveer nieuwe banden?

Advertisement - register to remove this

Bridgestone ML50, Typhoon, 70cc Polini: 4.500 km... 3*

Hutchinson Funzy, Voorband Typhoon, 12.000 km...

Michelin S1, Puch Nrg, 4.000 km...

Pirelli SL36, Puch Nrg, kweenie is nog goed
smile.gif

Bridgestone ML50, Sfera (vrij snel), ik schat dat die binnen 2.500 km helemaal weg is...

Nee, zonder gein... "een" ML50 slijt niet binnen 5.000 km weg (minder zelfs), maar is natuurlijk ook sterk afhankelijk van het formaat, een Zip-band is sneller weg dan een band van een 13"-er...

Greetz.

Me 7 teen op achterwiel vivacity: 5500 km
duro achterband (scoot was toen nog onbegrensd alleen) op vivacity: 7000 km
voorband duro (vivacity) 15.000 km en nog lang niet versleten!!!!
en nu weer een me7teen (achter), maar die zit er dus vanaf 12500 km onder ik sta nu op 15000 maar bandje is al aardig versleten (toch eens wat minder slippen)

------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
en een malossi Multivar!!

[This message has been edited by Metal (edited 21 June 2001).]

rij ik dan traag? 6500km waarvan 1000~1500 met verschillende 70cc zooi

trouwens renner met ML50

die SL36 was na 5000 weg en voor was ie na 12000 weg.. nu nieuwe ML50's (50km oud =) )

Originally posted by Ruud:
rij ik dan traag? 6500km waarvan 1000~1500 met verschillende 70cc zooi

trouwens renner met ML50

die SL36 was na 5000 weg en voor was ie na 12000 weg.. nu nieuwe ML50's (50km oud =) )

neej, natuurlijk rij jij niet traag
smile.gif
alleen ben jij een 'mooi weer' rijder
biggrin.gif
kijk, de rest moet iedere dag op zijn scoot ergens heen.........
smile.gif

Ik had 10000 km met m'n originele sawa achterband. standaard onbegrensd. Voorband was nog als nieuw. Weet niet hoe lang die pirelli's meegaan. merk het wel.

Mijn band is gisteren nog lek gegaan...
frown.gif
Heb +/-3000 km gereden dus hij is niet versleten hoor

Het gaat hier om een std. band die onder een appie sr2k ligt.. geen zin om te kijken wat voor een het is (misschien morgen)

Originally posted by RDAW:
Mijn band is gisteren nog lek gegaan...
frown.gif
Heb +/-3000 km gereden dus hij is niet versleten hoor

Het gaat hier om een std. band die onder een appie sr2k ligt.. geen zin om te kijken wat voor een het is (misschien morgen)

achter een Bopper ws.

Ik rij nu ongeveer 4.500 km (in 5 maanden) met m' pirelli's (sl26) en het profiel is bijna weg. Ik begin me nu al te beklagen dat ik zo'n bandjes heb gelegd (gezien de kostprijs).

Kijk een beetje uit hoeveel km's je doet in welke tijd.

Back