Hoeveel Kilometers is de maximum?

SF2 Rider

Well-Known Member
Ik heb een maandje gelede ene gloednieuwe speedfight 2 silversport gekocht, rijdt nu (varioring eruit) 70-75, en is bestemd voor een redelijk lang leven, maar hoeveel km's ken je nou eigenlijk maken met deze brommer, als je hem goed onderhoud?
Ik rij ong 10000 per jaar en moet em nog voor minstens 4 jaar hebben...

Wat denken jullie, houdt dit scootertje dat wel vol?
En wat zijn jullie eigen ervaringen op dit gebied?

Greetz, SF2 rider
 
Advertisement - register to remove this

Als je het hele spul niet veel harder meer laat rijden en het allemaal netjes onderhoud is het te doen. Natuurlijk zal je dan wel eens wat moeten vervangen als een v-snaar of een keer een zuigertje, maar in principe is het bij goed onderhoud wel te doen. En natuurlijk een kwestie van wat geluk hebben, de ene scooter houdt het gewoon wat langer uit dan een andere, maar met een speedfight moet het wel kunnen.
 
Als je hem gewoon zo laat lopen is het met Peugeot wel te doen. Altijd rustig warm rijden, dat komt de levensduur ook zeker ten goede. Ook vakkundig onderhoud is belangrijk ;)
 
ik doe met men honda wallaroo 20000+ km per jaar, enige wat ik na 20000km kapot had was cilindertje, en ik heb de brommer 2de hands gekocht en hij was al 3 jaar toen ik em kocht... dus ik denk wel dat de jouwe het ook volhoud, gewoon op tijd onderhouden(vsnaar, remmen, ...)
 
Back
Top