Hoeveel kilometer een tank zip70cc

Scb

New Member
Hoeveel zou ik moeten kunnen rijden op een 70cc zip met 7 liter in de tank.
Ik rij nu zon 1:10 is dit normaal of niet?
 
Advertisement - register to remove this

Dat hoort nu eenmaal bij wat sneller rijden, 1op10 is niet verkeerd hoor denk dat de mijne 1op1 doet
Een std ontgrensd 2t zuipt rond 4,4.5 l al. Een laagtoerig 70cc zkr 5 l, hoogtoerig rond 10-12 l.Een 2t is niet echt zuinig meer wat brandstof prijzen betreft oh ja en je moet regelmatig dure olie kopen.
Dat is maar een langzame hoogtoerige 70 dan als je 12l op 100km doet hoor

Wel schattig dat jullie nu al klagen over de benzine prijzen, wacht maar tot je je auto vol gaat tanken
 
Dat hoort nu eenmaal bij wat sneller rijden, 1op10 is niet verkeerd hoor denk dat de mijne 1op1 doet
Dat wordt vaak lopen.... :)
Wel schattig dat jullie nu al klagen over de benzine prijzen, wacht maar tot je je auto vol gaat tanken
Dan nog ben je aanbrandstof goedkoper uit, je tankt welliswaar veel liters in één keer maar tov 1:10 verbruik van een 2-takt kom je wel een aantal kilometertjes verder, denk ik zo....

Zelfs de leasebus van mijn werk reed gemiddeld 6,2 liter op de 100 km, vol beladen, dat is 1:16.

Mijn motorscooter bijvoorbeeld, een Vespa GTS 300 Classic, rijdt 1:33 en als ik op mijn scootertje zit, heb ik best wel een losse pols.
 
Dat hoort nu eenmaal bij wat sneller rijden, 1op10 is niet verkeerd hoor denk dat de mijne 1op1 doet

Dat is maar een langzame hoogtoerige 70 dan als je 12l op 100km doet hoor

Wel schattig dat jullie nu al klagen over de benzine prijzen, wacht maar tot je je auto vol gaat tanken


Diesel, een paar weken geleden;

1643963077910.png
 
Hoeveel zou ik moeten kunnen rijden op een 70cc zip met 7 liter in de tank.
Ik rij nu zon 1:10 is dit normaal of niet?
2takt zip 17,5 met plaatje erin gaat makkelijk tot 1 week rijden..
Post automatically merged:

Volgensmij is dat toch heel verschillend hoe lang je met een tank doet. Als je rustig wegrijd en niet heel veel remt kan je er langer mee doen. Maar k neem aan dat je dit wel weet

Heb dit zelf wel eens getest. Maar vond het weinig uit maken hoe je rijd.. Die benzine stroomt toch wel in volle vaart naar binnen.

Wat wel uit maakt is als je hele tijd vol gas hebt.
 
Last edited:
Back
Top