Hoeveel kan ik voor mijn scooter vragen.

La The Darkman

Well-Known Member
Ik WIL dus mijn scooter verkopen, maar weet niet wat ik kan vragen aangezien hij om een bepaalde reden niet start..

Het gaat om een yamaha aerox jaar 1997 waar 20000km op zit.

Het motor blok is net gereviseerd met de volgende onderdelen

Nieuw membraan
Nieuwe keerringen
Nieuwe pakkingen
Nieuwe lagers c3
Nieuwe std krukas
Nieuwe drukveer
Nieuwe NRX demper
Polini 2g koppeling
Hebo Vario
Dellorto 17,5 carb
Gianelli NRX matzwart gespoten
Getunde std Cilinder matzwart gespoten

Kappen zijn gepoten bananegeel met blauw, wel met gebruikers krassen.

Verder horen er 2 ketting sloten van 1 meter bij, de verzekering en helm en nog eens een alarm wat maar half werkt :p

Km teller doet het ook niet meer, voor de rest nog prima ding.

Wat ik al zei, hij start om een of andere reden niet meer, maar het is waarschijnlijk een heel klein iets.

Ik zal zo snel mogelijk een foto proberen te plaatsen.
 
Advertisement - register to remove this

Tsja, 1000 euro kan je wel vragen ja, 1100 is ook zo gek nog niet, maar ik denk dat je uiteindelijk wel uitkomt op 900 euro. Het belangrijkste is dat je alles mooi oppoetst en schoonmaakt, ook je blok en de kleinste dingetjes, dan ziet diegene dat er goed mee omgegaan is en is diegene minder snel geneigd om echt veel af te dingen.
 
Tip: als je m voor aardig wat wil verkopen zou ik m sowieso op marktplaats zetten.
Hier zul je er niet echt veel voor vangen aangezien de meeste mensen hier al een scoot hebben en waarschijnlijk alleen nog een scoot erbij willen hebben om een project te beginnen.
Kans is dus klein dat je er hier veel voor vangt.
Das trouwens mijn mening. :)
 
Wordt al minder.. 700, 800? Klinkt alsof hier mensen zijn die die scooter zelf willen kopen. Zo weinig zou ik niet voor een goeie Aerox vragen... je ziet ook nooit Aerox scooters voor zo weinig geld, niet hier niet op Marktplaats.. ik zou beginnen bij 1100.
 
Een scooter die het niet doet, en dan nog is 1100 Euro vragen... mafkezen.

Waarschijnlijk is hij ala beunhaas gespoten, komt bij dat hij krasjes heeft, uit 1997 komt, 20.000 km heeft gelopen, en het nog niet eens doet ook. Naar mijn mening is het ook niet een supergoed onderhouden scooter (denk ik dus) dus ik denk dat het beestje in DEZE staat niet meer waard is dan 700 oid. Ik zou er iig niet meer voor geven (ook geen 700 :p)

Ik zou als ik jou was het ding helemaal netjes maken, 100% laten lopen, etc. etc. Helemaal poetsen schoonmaken, en dan kun je misschien 1100 euro gaan vragen, mits hij qua kappen (barsten, spuitwerk) er goed uitziet.

De onderdelne die worden opgenoemt zijn nou niet echt wat je zegt geweldig, en verhogen de prijs niet extreem. Verder
 
Originally posted by UST member
Ik zou hem ook voor 1100 te koop zetten, maar zorg dan wel dat die het doet want een scooter die niet loopt is niet zo makkelijk te verkopen.

Idd en leverd dus niks op vandaar die 700 euro. En als die opgevoerd is krijg je er nog minder voor. Zorgt dat je hem orgineel maakt, erg nieuw eruit ziet en dat de moter goed werkt dan is ie nog wel 1175 waard
 
Originally posted by Sjoerd
Een scooter die het niet doet, en dan nog is 1100 Euro vragen... mafkezen.

Waarschijnlijk is hij ala beunhaas gespoten, komt bij dat hij krasjes heeft, uit 1997 komt, 20.000 km heeft gelopen, en het nog niet eens doet ook. Naar mijn mening is het ook niet een supergoed onderhouden scooter (denk ik dus) dus ik denk dat het beestje in DEZE staat niet meer waard is dan 700 oid. Ik zou er iig niet meer voor geven (ook geen 700 :p)

Ik zou als ik jou was het ding helemaal netjes maken, 100% laten lopen, etc. etc. Helemaal poetsen schoonmaken, en dan kun je misschien 1100 euro gaan vragen, mits hij qua kappen (barsten, spuitwerk) er goed uitziet.

De onderdelne die worden opgenoemt zijn nou niet echt wat je zegt geweldig, en verhogen de prijs niet extreem. Verder

Ben ook helemaal met je eens:) (Zie al mijn post).
 
Back
Top