Hoeveel is deze scooter waard?

g0d

Well-Known Member
Hey,

Ik heb mijn scooter pas 2 maanden en ik kreeg een ongeluk waar de auto in fout was...mja goed 2 weken geen sport omdat mijn been pijn doet/deed.
Vandaag was er inspectie en zij em dat et total loss is, hoeveel zou ik deez nog kunnen verkopen?

(Zie naar achterzijde :P )

(Hele scooter, aparte stukken, ...)

Pas nieuw, 2 maanden, 980 km, volledig std. , aerox R 2004 model zwart

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Advertisement - register to remove this

ik zou ff nieuwe treeplank en binnenschilt erop zetten... dan ziet ie er qua kappen al meteen een stuk minder gaar uit!

dan heb je alleen nog 1 scheve voorvork en 1 scheve achterkant :-\

ik zou em iig in onderdelen verkopen

Originally posted by sr-xtreme
ik zou ff nieuwe treeplank en binnenschilt erop zetten... dan ziet ie er qua kappen al meteen een stuk minder gaar uit!

Als het frame krom is zou ik zowieso geen kappen er meer voor kopen. Beter uit elkaar halen en de onderdelen allemaal los verkopen, er is nog genoeg bruikbaar en goed aan de scooter.

op et eersteoog valt et ni eens op vin ik, k zou em voor de grap bij je dealer late taxere of hoe dat ook heet , dan weet je wat di waard is in di staat, en dan verkoop je em gewoon voor meer aan iemand di schade scoote zoekt, of als geld je niet uitmaakt laat je hem meteen 8ter bij je dealer, je krijgt er zeker wel wat voor trg, mijn runner was niet meer te herkennen en k kreeg 350 dus...

DR staat hier op het forum btw een frame tekoop is dat probleem alweer op gelost.
mja je kan hem ook in onderdelen weg doen weet nie of je voor kappen beschadigd zijn en je blok is ook nog goed en velgen.
mja als je je voorkappen en spatbord weg doet pm me dan ff :D hehehe
wel klote dat je scoot nu total is.
Suc6 ermee

Back