Hoelang duurt het voordat wok wordt verwerkt?

dyarno

New Member
Ik heb afgelopen vrijdag een wok gekregen op mijn Piaggio Zip, echter zie ik nogsteeds niks van een wok status op de ruw site. hoelang duurt dit ongeveer? iemand ervaring?
 

Attachments

  • Screenshot 2023-03-02 at 18.16.15.png
    Screenshot 2023-03-02 at 18.16.15.png
    193.8 KB · Views: 40
Advertisement - register to remove this

Bij mij was ie er een dag erna. Ik zou nog wel ff een paar weken wachten. Heel misschien heb je geluk en is je wok melding niet goed verwerkt
 
Hoe mag je dit dan wettelijk zien?
Kan ik er vanuit gaan dat zolang je via ovi.rdw geen wok ziet op het kenteken, je kan blijven rijden?
En dat oom agent het dan ook niet kan zien? of is dat een gevaarlijke aanname?
 
hebben ze gezegd dat je een wok kan verwachten of heb je er ook echt een proces verbaal van gekregen?
ik kreeg een boete die officier van justitie zou bepalen en een wok, dat is alles wat die agent zei. Ik heb mijn begrenzer dezelfde avond nog moeten inleveren
Post automatically merged:

Hoe mag je dit dan wettelijk zien?
Kan ik er vanuit gaan dat zolang je via ovi.rdw geen wok ziet op het kenteken, je kan blijven rijden?
En dat oom agent het dan ook niet kan zien? of is dat een gevaarlijke aanname?
goeie vraag, ik weet niet of politie een ander systeem heeft dan de rdw
 
ik kreeg een boete die officier van justitie zou bepalen en een wok, dat is alles wat die agent zei. Ik heb mijn begrenzer dezelfde avond nog moeten inleveren
Post automatically merged:


goeie vraag, ik weet niet of politie een ander systeem heeft dan de rdw
Dus als een scooter bijvoorbeeld niet remt en je krijgt een WOK mag je lekker door blijven rijden totdat het op de site van het RDW staat ?
 
ik kreeg een boete die officier van justitie zou bepalen en een wok, dat is alles wat die agent zei. Ik heb mijn begrenzer dezelfde avond nog moeten inleveren
Oei dat ook nog, heb je toegegeven dat er een begrenzer op de brommer zat of zijn ze er zelf achtergekomen nadat je ontkend had dat er eentje gemonteerd zat?
Want bij het laatste geval mag je, je spaarpot wat verder legen.
 
Oei dat ook nog, heb je toegegeven dat er een begrenzer op de brommer zat of zijn ze er zelf achtergekomen nadat je ontkend had dat er eentje gemonteerd zat?
Want bij het laatste geval mag je, je spaarpot wat verder legen.
ja, heb het toegegeven anders zouden ze de boete sowieso geven
Post automatically merged:

Dus als een scooter bijvoorbeeld niet remt en je krijgt een WOK mag je lekker door blijven rijden totdat het op de site van het RDW staat ?
ja lijkt mij ook sterk, maar ik zou nu bijvoorbeeld mn scooter kunnen verkopen en zeggen dat er geen wok opzit en dat zou dan nergens te checken zijn, slechte zaak van de politie
 
ja, heb het toegegeven anders zouden ze de boete sowieso geven
Post automatically merged:


ja lijkt mij ook sterk, maar ik zou nu bijvoorbeeld mn scooter kunnen verkopen en zeggen dat er geen wok opzit en dat zou dan nergens te checken zijn, slechte zaak van de politie
Je zal niet de enige zijn die dit weekend een wok heeft gekregen.
Als jij je scooter verkoopt terwijl je weet dat er een wok op zit, ach laat ook maar.
 
Back
Top