This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe ziet jullie liefdesleven eruit?

Relatie: ja

Leeftijd
Ik: net 18
zij: 17

Hoelang:
Paar weken

Langste relatie:
De gene hiervoor

Eindelijk weereens nieuwe vriendin, t gaat nu natuurlijk nog heel goed, jammer dat we allebei door veel werken elkaar niet zo veel zien
 
Relatie: ja

Leeftijd
Ik: 18
zij: 3

Hoelang:
1,5 jaar

Na m'n Italjet was de StreetMagic echt m'n grootste liefde!! Het was ook meteen liefde op het eerste gezicht. Ik ook nog weet precies hoe ging toen ik haar voor het eerst bereed. Het ging niet hard, maar wel goed. Later ging ze steeds harder. Nu is ze een monster!!

 
Maar ff zonder grappen,

Ik heb nu al 2,5 jaar een vriendin. Ze is 17.
En dit is wel de langste relatie.

Ze zat bij me in de klas en ze is gewoon de lekkerste chick van de school. Dus ja.... die moest ik hebben dacht ik. EN ik had beet!!
Nu al 2,5 jaar.

 
Relatie: ja

Leeftijd
Ik: 18
zij: 18 bijna 19

Hoelang:
jaar en 1 week

Langste relatie:
1 jaar en 1 week




Sorry voor big pix
 
Last edited:
Ik: 17
Zij: 17

Verschil: ze is een half jaar ouders dan mij

Hoelang: 1 jaar 9 maand

Het gaat uitstekend

Langeste relatie: DEZEEEE
 
Relatie: nee

Leeftijd:
Ik: 18
Zij: 17

Hoelang:
iets meer als 2 jaar

Langste:
deze

vette kut gezeik gehad, was een topic over op forum, tis alleen maar erger geworden, nu vette ruzie, maar voel me wel beter zo



p.s. let op de achtergrond!!
 

Ze doet best wel met me tjeempie!
 
relatie : ja voor vandaag gok ik nog

leeftijd ik : 17
leeftijd zij : 16

hoe lang : anderhalf jaar

probleem : ze zit de laatste tijd een beetje te flippen , en kreeg net een telefoontje en ze moest me vanavond iets vertellen , en ik heb zon gevoel dat ze is vreemd geweest aangezien haar beste schoolvriend vlak bij haar kampeert met vrienden daaro en die gozer de laatste paar dagen met haar heeft opgetrokken , dus ik denk dat ik te horen ga krijgen dat ze of op hem verliefd is geworden of dat ze al met em heeft gezoent , dus wens me sterkte vanavond