Hoe zie jij je toekomst?

Advertisement - register to remove this

Eehm ik studeer nu.

Ik hoop binnen 5 jaar klaar te zijn met deze universitaire economie studie. Ik woon al op mezelf samen met een vriend, en dat zal voorlopig wel zo blijven. Aangezien mijn vriendin nog niet echt wil samenwonen:D Mja, ik ook niet:) Maar voor de toekomst:

Ik denk dat mijn vriendin en ik na onze studie wel samen ergens gaan wonen, zo vast is het wel. Verder wil ik graag het bedrijfsleven in, beetje afhankelijk van mijn afstudeerrichting wat het gaat worden. Autootje ga ik over 2 weken kopen, namelijk OF een renault 9, of een renault 5. Via via ben ik in contact gekomen met iemand die auto's onderhoudt, repareert en verkoopt. Die heeft dus deze 2 interessante opties voor me staan. Technisch goed en goedkoop met een jaar apk...
Verder heb ik niet echt plannen. Wil me de eerste paar jaar vooral goed bezig houden met mijn studie, vind m'n studie namelijk erg belangrijk ( en duur:|:| ).
Hebben jullie al wel eens gedacht aan kinderen?
Wij wel, en we willen sowieso eerst nog LANG geen kinderen. Vooral omdat mijn vriendin haar studie erg belangrijk vindt, en haar vrijheid ook. Mja, ben ook nog maar 18:) Maar toch, ken al mensen die al kinderen hebben.

Oh ja, ik wil graag dus wel over 2 of 3 jaar stage lopen/afstuderen in Amerika. Dat is wel een 'droom'.
 
Uh, overgaan (no problemo, geen overgangs normen van 5 naar 6)

Dan ff slagen

En daarna boeit het me nog niet, ik kan dus echt niet nu al een toekomst plannen ofzo. ZOals Marc als zegt: maybe klap ik morgen tegen een boom, heb ik die planning voor niets gemaakt.

BTW. K wil wel ff een jaartje naar het buitenland, Nieuw Zeeland ofzo, (naar me tante)
 
Ik heb nog steeds zo een droom beeld uit een film... beetje net als true lies... :P ( maar dan met een lekkere vrouw )

Dus beetje doen alsof je een of andere baan hebt maar je werkt voor een geheime dienst enzo... en dan wel wat meer verdienen

Maarja al die shit bestaat toch niet :mad: