Hoe zie jij je toekomst?

Advertisement - register to remove this

Eehm ik studeer nu.

Ik hoop binnen 5 jaar klaar te zijn met deze universitaire economie studie. Ik woon al op mezelf samen met een vriend, en dat zal voorlopig wel zo blijven. Aangezien mijn vriendin nog niet echt wil samenwonen:D Mja, ik ook niet:) Maar voor de toekomst:

Ik denk dat mijn vriendin en ik na onze studie wel samen ergens gaan wonen, zo vast is het wel. Verder wil ik graag het bedrijfsleven in, beetje afhankelijk van mijn afstudeerrichting wat het gaat worden. Autootje ga ik over 2 weken kopen, namelijk OF een renault 9, of een renault 5. Via via ben ik in contact gekomen met iemand die auto's onderhoudt, repareert en verkoopt. Die heeft dus deze 2 interessante opties voor me staan. Technisch goed en goedkoop met een jaar apk...
Verder heb ik niet echt plannen. Wil me de eerste paar jaar vooral goed bezig houden met mijn studie, vind m'n studie namelijk erg belangrijk ( en duur:|:| ).
Hebben jullie al wel eens gedacht aan kinderen?
Wij wel, en we willen sowieso eerst nog LANG geen kinderen. Vooral omdat mijn vriendin haar studie erg belangrijk vindt, en haar vrijheid ook. Mja, ben ook nog maar 18:) Maar toch, ken al mensen die al kinderen hebben.

Oh ja, ik wil graag dus wel over 2 of 3 jaar stage lopen/afstuderen in Amerika. Dat is wel een 'droom'.
 
Uh, overgaan (no problemo, geen overgangs normen van 5 naar 6)

Dan ff slagen

En daarna boeit het me nog niet, ik kan dus echt niet nu al een toekomst plannen ofzo. ZOals Marc als zegt: maybe klap ik morgen tegen een boom, heb ik die planning voor niets gemaakt.

BTW. K wil wel ff een jaartje naar het buitenland, Nieuw Zeeland ofzo, (naar me tante)
 
Ik heb nog steeds zo een droom beeld uit een film... beetje net als true lies... :P ( maar dan met een lekkere vrouw )

Dus beetje doen alsof je een of andere baan hebt maar je werkt voor een geheime dienst enzo... en dan wel wat meer verdienen

Maarja al die shit bestaat toch niet :mad:
 
Ik ben de laatste tijd erg bezig met toekomst plannen, ik ben een leer/werk doel aan het vaststellen. En het is best leuk om te doen, want het is in principe allemaal nog mogelijk ook. Als je er maar hard genoeg aan werkt.

Dit jaar haal ik m'n HAVO niet, volgend jaar geef ik de volle 100% om met een mooie eindlijst te slagen. Ik ben dan net 18 geworden. Dan heb ik 4 jaar een HBO opleiding: Engineering, Design & Innovation. Laten we zeggen dat ik toch een beetje tegenslag heb en er 5 jaar over doe. Ik ben dan 23 en Ing. nog iets. Een baan heb ik als het goed is snel gevonden, buiten deze baan wil ik ook nog extra cursessen en evt. nog een andere aansluitende opleiding volgen om nog 'hoger' te worden in mijn 'vak'

Waarschijnlijk ben ik rond mijn 23e het thuiszijn al een beetje zat en ga ik opzoek naar een hele goedkope woning. Maar misschien ishet wel beter thuis te blijven en dan door te werken veel geld apart te zetten.

Een echt groot huis hoef ik later niet, ik heb liever een mooi appartementje met een mooie luxe slaapkamer, woonkamer, luxe keuken, sauna en een bubbelbad. Oftewel, het gaat mij meer om de luxe in het huis dan het huis zelf. Ook wil ik helemaal mijn inrichting en alles echt mooi combineert door me hele huis heen.

Ik wil niet wonen in een grote drukke stad, maar in Zandvoort, Noordwijk of Scheveningen.

Tijdens me werk zal ik me in pak moeten vertonen, een standaard pak trekt mij niet aan dus ik zie mezelf al in een wit pak lopen, met waarschijnlijk roze overhemden (als dat nog 'in' is).

In de loop van tijd heb ik waarschijnlijk ook al een leuke, vooral lieve en aantrekkelijke vriendin waarmee ik dan samen ga wonen in mijn 'luxe' appartementje.

De vrouw die ik voor me zie is een jonge dame die modellen werk doet, ze is netzo als ik veel weg van huis omdat ze ook vaak opdrachten heeft in andere landen. Ik zelf ben ook vaak op reis voor m'n werk. Ik vertrouw op me vriendin en zij op mij.


Dit klinkt allemaal heel droom achtig enzo maar als je logisch nadenkt kan iedereen zich wel zoiets realiseren. Nu ik hier zo een beetje globaal heb over nagedacht denk ik van, ja... dit wil ik bereiken. Dit is een van de dingen waarvoor ik leef!
 
Ehhmm......

dit jaar 'effe' mijn havo-diploma halen....

Dan krijg ik weer veel geld van mijn ouders, en dan ga ik aan mijn MHR BW'S Red Bull beginnen (nieuw project).....

Dan ga ik in Ahrnem studeren, HTS Autotechniek, en kijken of ik ergens een kamer vinden kan daar.....

Dan wordt ik 2 november 18....... 10 daagse rij cursus, en dan een kever kopen, en opknappen.... verlagen, sportvelgen, 4 einddempers, getinte ruiten....

Dan na 4 jaar van alle school af zijn... :P hopelijk

En dan weet ik het niet meer :rolleyes: ... werk zoeken waarschijnlijk :!
 
:D leuk dit
Ik vind dat jeje er wel erg veel van voorstelt, vooral dat over dat meisje en wat voor werk ze doet vind ik zeer vaag.

Mja, als ik klaar ben met deze opleiding ga ik of bij de KLM op schiphol of bij een een of andere LuchtMacht basis ergens in nederland werken...
Dat ligt nog steeds niet vast, en eigenlijk zijn het toch 2 compleet verschillende dingen als het gaat buiten het werk om...bij de KLM ga je elke dag met je autotje vanuit je saaie woonplaatsje naar je werk, maar bij de luchtmacht zit je op een basis ofzo, en kan je ook uitgezonden worden naar bepaalde landen, alwaar je dan ook weer een meisje tegen kan komen natuurlijk :)

hoe ik me kleed vind ik niet echt boeiend om over na te denken...gewoon netjes tog :)
 
Ben ik dus eigenlijk helemaal niet mee bezig. Volgend jaar studeren en op kamers, hoe lang ik met HBO bezig zal zijn weet ik niet, of ik daarna nog rechten ofzo wil studeren weet ik ook niet. Ik zie het wel. In ieder geval wil ik me de komende tijd nog bezig houden met otorijbewijs halen en verder nog wat met scooter klooien. Als ik geld heb wil ik een Suzuki Swift 1.3GTI. Met huizen ofzo hou ik me nog niet bezig, dat komt vanzelf wel :)

Echt het huisje boompje beestje gedoe zie ik nog niet echt voor me, maak ik me ook geenszins druk om.
 
Iedereen kan dit realiseren? Dan zijn er wel veel mensen met een gruwelijke discipline nodig, als jij bv van de HAVO naar HBO gaat valt wel ff 'vies' tegen! Maar je hebt gelijk, een hoop mensen kunnen dit wel realiseren ja, ik had ook al een hoop kunnen bereiken maarja helaas verliep het allemaal niet zo vlekkeloos, ga nu volgend jaar een versnelde mbo doen, terwijl ik al bijna softwareingenieur had kunnen zijn!

Nou ja misschien word het ooit nog wel wat:P
 
Originally posted by Miamimarc
ik klap morgen tegen een boom met 100 :p

zijn we eindelijk van die rotkop van je af :D

hmmz mijn toekomst.. slagen voor mavo :)
daarna bij luchtmobiel als ik aangenomen word..
 
Back
Top