Hoe zet jij je scooter op slot?

ZAPC

Well-Known Member
Ben nieuw in de scooterwereld.!en woon in de grote stad. Heb helaas niet de mogelijkheid om hem binnen te stallen.. dus daarom de vraag.! wat zijn de beste scootersloten?? En welke combinaties van sloten zijn voor dieven lastig open te breken??

Wat gebruiken jullie?


Natuurlijk begrijp ik dat je hem altijd aan iets vast moet proberen te zetten.. !
 
Advertisement - register to remove this

Die Citta is al zo lelijk dat niemand hem wil, toch hebben ze al een poging tot gedaan.

Maar ik ga van de week verhuizen en er voortaan mee slapen zodat ik hem niet uit het oog verlies, nadat ik hem nog een paar keer nagetrapt heb.
 
ik heb 2 firefoxen
1 daarvan mat zwart gespoten express geen onderlaag gedana zodat het eraf bladderd en een keer een dagje door de modder gecrossed en hier en daar wat tiewraps door me kappen gedaan niemand die dat ding ooit heeft geprobeerd mee tenemen
 
kijk goede optie :)
ikzelf rijd het liefst zonder kappen, als ik ergens heen ga trek ik me bombine etc. eraf zodat ze alleen een kaal frame hebben met kenteken en 2 wielen :)
 
Niet. Stuurslot doet het niet en ik neem hem eigenlijk alleen mee naar school.
Voor een tripje naar de winkel doe ik er niet meer dan 5 minuutjes over en zet ik hem meestal pal voor de winkel, dus de eerste de beste Marokkaan of kamper die hem probeert te jatten kom ik achterna. :)

Verder staat ie thuis gewoon in de schuur. Bij m'n vriendin idem dito.

Zet het stuur overigens wel altijd naar links, om de illusie te creeëren dat ie wel op slot staat :D
 
ik heb 2 firefoxen
1 daarvan mat zwart gespoten express geen onderlaag gedana zodat het eraf bladderd en een keer een dagje door de modder gecrossed en hier en daar wat tiewraps door me kappen gedaan niemand die dat ding ooit heeft geprobeerd mee tenemen

En ik had een Aerox welke totaal in de prak zat kwa kappen, scheuren barsten etc. (ongeluk net gehad) en toch werd hij gejat. (mja, stond bij een ex klasgenoot op zaterdag nacht welke in een niet al te fijne buurt woont)
 
Niet. Stuurslot doet het niet en ik neem hem eigenlijk alleen mee naar school.
Voor een tripje naar de winkel doe ik er niet meer dan 5 minuutjes over en zet ik hem meestal pal voor de winkel, dus de eerste de beste Marokkaan of kamper die hem probeert te jatten kom ik achterna. :)

Verder staat ie thuis gewoon in de schuur. Bij m'n vriendin idem dito.

Zet het stuur overigens wel altijd naar links, om de illusie te creeëren dat ie wel op slot staat :D

:X:':)'(
 
Back
Top