hoe werkt digi dashboard malaguti phantom

hieronymus

Well-Known Member
Heb een aan barrels gereden malaguti phantom gekregen,nu heb ik die zover opgeknapt dat ie weer rijd en er goed uitziet,maar waar ik wel een probleem me heb is dat digitale dashboard,ik heb absoluut geen idee hoe het werkt en hoe ik iets kan instellen ??
iemand hier die een beetje licht hierop kan laten schijnen ?
grtz hiero

http://img96.imageshack.us/img96/5546/img1506do8.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

weet nie hoe die in mekaar zit maar weet wel dat op je stuur linkerknop die modeknop als je daar op druk schakel je tussen de de kilometerstand en een of ander klokje en nog wat dinge. Maar
 
weet nie hoe die in mekaar zit maar weet wel dat op je stuur linkerknop die modeknop als je daar op druk schakel je tussen de de kilometerstand en een of ander klokje en nog wat dinge. Maar ik heb
 
weet nie hoe die in mekaar zit maar weet wel dat op je stuur linkerknop die modeknop als je daar op druk schakel je tussen de de kilometerstand en een of ander klokje en nog wat dinge. Maar ik heb een
 
er zit idd links een (blauwe) knop op de bovenkant van je schakelaarhuis , deze kun je indrukken om van functie te wisselen , dus temperatuur , spanning van de accu , toerental etc. maar als je rond gaat zal die op een gegeven moment ook compleet van display kunnen veranderen , zo kun je dan de toerenteller er helemaal op zetten bijv. , een soort hoofdfunctie dus , met een sub menu waar je kunt kiezen uit benzinemeter, accu , etc.

het mooiste voor jou is dat je even een boekje krijgt wat bij zo'n scooter hoort ,dan kun je duidelijk zien wat je moet doen en wat je er allemaal mee kunt doen.
 
Punt is nl ik heb een AC phantom en daar is geen temperatuursensor in opgenomen, nu zijn die digi display's voor AC en voor LC phantom's, en bij staat in het display steeds dat stomme temperatuur dingetje te knipperen en ik krijg het maar niet weg.
 
digitaal is voor lc.

het komt ook voor dat soms de temperatuurmeter of snelheidmeter niet wil verschijnen , dit gebeurd vaker na het onderbreken van het stroom ,als bijv. de accu eraf is geweest.
 
digitaal is voor lc.

het komt ook voor dat soms de temperatuurmeter of snelheidmeter niet wil verschijnen , dit gebeurd vaker na het onderbreken van het stroom ,als bijv. de accu eraf is geweest.

Digitaal is dus niet alleen voor LC !!
Kreeg de tip van Scooty in Hoofddorp (topzaak btw) accupolen loshalen,accupolen weer aansluiten en dan de mode knop ingedrukt houden als je het contact weer aanzet.
En jawel hoor dat irritante knippertemperatuurdingetje is niet meer op het dashboard verschenen.
 
Back
Top