This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe vet is jou school kwa scoots??

bij ons op school:
twee roxjes met DR 70 + yas R en bida s2 allebei 17.5mm
rs met 70 athena + 19 mm en 21 spruitstuk
motor 750 pk
sr met polini 70 giet en 17.5mm + sjot
en dat was het wel weer de rest is beetje jammer..
 
ja ik wil niet opscheppen maar ik heb eigenlijk de vetste scoot en ook wel snelste scoot van de school.
Iedereen zegt het daar...

Dr zijn nog wel een paar vette scoots, maar echt veel zie je er niet
 
mijn school is een lagguhtje kwa scoots... Ben zo goed als de snelste met me zenith op zo afgeragte schakelbrommer na,

er staan een paar zips 25
een zip 45
2*viva 25
1*viva 45
1* zenith 25
en mijn zenith dan a

en nog een citta en een vaag puchje..
 
bij mij op de middelbare school staan er 2 racings de rest .. beginnen we niet over

de racers zijn --> Ik met een Rode Aerox , 21 , Shot , Roze top etc
en een Jag Aerox met zelfde setup

de rest zijn gewoon std scootjes
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Op mijn school begint ut nu een beetje te komen ,
Runner met Cross , speed pijp 26mm en de rest [ ik dus ]

Dus jij gaat gewoon met je brommer naar school iedere dag of hoe heb ik dat?:?
 
hehe er staan 1 mooie runner bij mij op school een geel zwarte maar dat geel is echt appart.
die van hem is het mooieste vind ik (omdat ik altijd ga lopen :x)
vedder alleen maar standaart tomos en dj'tjes, niet veel boeiends.
ik ken wel een gozer die ook een dikke aerox heeft met alles evo en helemaal in de italiaanse kleuren heeft hespoten, maar ook hij laat hem liever thuis

0ii
 
jrl boxtel:

de snelste: runner met hebo alu vlinderpoort 50cc bida s2 en grotere carb d8 ik.

verder:
sr met ixil twinner en powerfilter
sr met nrx
sr die mega gaar is
3 x8ers met nrx d8 ik
1 zundapp
2 crossbrommers
ik met m'n neos met nrx (maar komt verandering in)
nog paar neos'jes
en nog wat andere troep ( sonics en viva's :S)

niet egt snel spul hier dus
 
Originally posted by ronnie_nrg
Dus jij gaat gewoon met je brommer naar school iedere dag of hoe heb ik dat?:?

Nee logisch van niet , maar wie gaat er nou wel met een vette scooter elke dag naar school ?
 
Staan 8 scooters ofzo :|

2 phantoms, 2 aeroxxen, nrg, runner fox en kymco super

rijden er 4 standaard van rest rijd 80 ong, die runner rijd wel harder maar kweet niet hoe hard
volgend schooljaar zit er onder mijn scoot (1 phantom) een team en onder de nrg een hebo manston repl, voorderest is het huilen bij on s
 
Originally posted by PsychoDude_666
Wat zijn dan psies meisjes scooters? Bedoel bij ons op school rijden er wat meisjes rond op roxen, arken, sf's ?
Sowieso vind ik scoots niet echt geslachts gebonden.

Eigenlijk heb je wel gelijk dat je scooters niet aan een geslacht moet binden maar ik bedoelde scooters waar je vaker meisjes op ziet rijden dan jongens zoals vivacity's. Maar het was niet negatief bedoeld ofzow hoor... En bij deze zal ik 'meisjes scooters' veranderen in scooters waar je vaker meisjes op ziet dan jongens.
 

....... en natuurlijk scooters waar je vaker meisjes op ziet dan jongens.
 
bij mij op school is het ook zeer triest,
er staan ongeveer 40-50 scooters
roxjes, ditech's,neo'sjes,foxjes,speedfights,dna's, dragster,rs
snelste zal wel de RS zijn, onbegrenst+andere vertanding
voor de rest roxjes met nrx, de echte snelheidsduivels

// edit // ook nog paar renners, area's
en natuurlijk zo'n droppie die denkt dat ie met een andere uitlaat toch zeker 110 moet gaan ( sr www), k heb vandaag ook nog gehoort dat je met een getuned powerfilter :S:S:S toch zeker 5km harder moet gaan hoop lol hier altijd
 
Last edited:
zit nu inmiddels op het roc sbbo.
zit niet veel soeps tussen @ donderdag, misschien wel een paar snelle maar die komen niet op school geloof ik (wat wil je, politiebureau pal naast de school).

ook heeft niemand hier gehoord van warmrijden :L allemaal volgas wegpoken om stoer te doen of het nou auto of scooter is.
ook veel golfsjonnies, ronduit kansloos :|
 
opvallend dat ik toch zoveel 'snelle' setups op school zie komen, bij mij op school ben ik de snelste met mn yasuni R :X
den haag is sowiezo flut kwa snelle scoots.....
 
niet echt veel boeiends bij mij
paar roxjes , reed voor de vakantie enkel met yasuni R was wel lekker afgesteld want ik trok sommige brakke 70 cc's eruit
1 rox met mhr rep , yasuni r , 21 mm , overrange , delta kluts . loopt wel lekker
1 met evo 70 cc , evo krukas , c20 , mhr rotor , overrange en 24 mm mikuni
gaat best wel hard hoor

men setup is nu mhr team , c16 , italkit rotor , overrange , koppeling , 21 mm carb
staat momenteel nog kut afgesteld , heb nog last van een dip en de carb staat niet goed afgesteld
daar komt binnenkort wel verandering in
 
r0bert said:
Nee logisch van niet , maar wie gaat er nou wel met een vette scooter elke dag naar school ?

Ik ken wel zo iemand :|

Kerel met:

Hebo manston 2
yasuni c20
rotor
polini overange
etc
Een aerox is al paar keer tegegehouden voor de schoolpoort 2 keer meegepakt nou heeft hij er een aerox 100 kader en papieren op :+

Staan de wouten daar altijd em tegentehoude :X :L