Hoe vet is jou school kwa scoots??

Albert|FLUT

only member of TEAM FLUT!
Ik denk ik maar er maar eens een topic over omdat ik vandaag toch echt wat zieligs hoorde op me school. Me school is al lomp genoeg op scootergebied maar dat kwam er ook nog bij. Volgens mij is er nog niet eerder een topic hierover geopent.

Hoe vet is jou school nou eigenlijk als het om scooters gaat? Op mijn school staan er nu aardig wat scooters, paar aeroxen, dna's, speedfights en nog wat shit. Echter, ALLE scooters hebben een standaard uitlaat, meeste zelfs begrensd 8P . Nu zou je denken van ok, die lui willen geen boete krijgen, ik snap het dan ook wel maar nu komt het: Vandaag hoorde ik wat luitjes discusseren over wie nou de snelste scooter van de school heeft :eek: Ik stond op afstandje en luisterde het gesprek mee. Ze zaten te twijfelen of nou de onbegrensde aerox sneller was dan de onbegrensde speedfight met powerfilter ( 8P ) die op school stond. Ik kon me lachen echt bijna niet inhouden en besefte toen pas hoe zeilig mijn school kwa scooters is.

Oke, ik heb ook niet echt een snelle scooter maar om nou te gaan discusseren om wie sneller onbegrensd gaat, belachelijk! Het was echt een hele discussie. Ik ga zelf niet zo vaak met scooter naar school omdat er in mijn woonplaats erg vaak rollerbank staat. Ik zie me nu toch genoodzaakt om eens een keer te komen, denk dak het morgen ga doen })
 
Advertisement - register to remove this

Bij mij nu echt totaal niks (HEAO, alleen maar ballen met een auto :( ) Op me Havo, ook niet veel bijzonders, alleen geloof dat wel bijna iedereen een snel uitlaatje had. Was 1 SR die bijna dagelijks langs kwam met EVO en Samba, die iedereen vet vond (geluid was ook echt geil) :)
 
ik heb nrx gangsters. en allemaal heel stoer kijken naar uitlaten etc. ik heb R-force en die was heel slecht volgens hun. als ik 70 cc heb ga ik ze wel uitdagen
nu te bang het toch te verliezen nog ;). voor de rest is het ect alleen maar std socoters. qua uiterlijk ook
 
het valt me op dat er een hoop jongeren zijn die het echt geen bal kan schelen hoe hun scooter er uit ziet of hoe ie rijdt.. gewoon dat ie rijdt is voor hen genoeg...
 
Originally posted by Razma
het valt me op dat er een hoop jongeren zijn die het echt geen bal kan schelen hoe hun scooter er uit ziet of hoe ie rijdt.. gewoon dat ie rijdt is voor hen genoeg...

apart volk he....:p
 
Wij hebben ook weinig boeiende scoot's of schakels staan. Alleen die van mij en mijn maat zijn de snelste waarschijnlijk.

Gilera Zulu, Std. Onbegrensd
4 Aeroxen, std. onbegrensd + 1 met ixil twin
1 Dna, std. scoot
1 Zenith :P 20km/h
1 Firefox
2 Ditechs, allebei begrensd voor zover ik weet
1 Honda NSR, niet echt supersnel
3 Runner's alleen onbegrensd
1 Nrg Mc3 Met Yasuni R, van mij de voor zover ik weet de 1 na snelste.
1 Derbi Senda SM, 50cc Doppler en Metrakit Thrower van maat van mij, dat is wel de snelste bij ons op school.

Dus niet spectaculair, als je al nagaat dat ik met mijn Yasuni R en 17.5mm std dell orto al op de 2e plaats sta :D
 
Originally posted by Razma
het valt me op dat er een hoop jongeren zijn die het echt geen bal kan schelen hoe hun scooter er uit ziet of hoe ie rijdt.. gewoon dat ie rijdt is voor hen genoeg...

Daar is nix ergs aan. Er zijn veel jongeren die het alleen uitmaakt hoe hard hun scoot gaat en er dan ook nog eens aso op gaan rondrijden om in een woonwijk te kunnen laten zien hoe hard ze wel niet kunnen :|
 
Mijn middelbare school was ook niks..
Op het laatst 1 aerox met dr70 en yas r ofzo..
En Peer die ook hier op het forum zit/zat met athena 50 die vrij aardig vlamde, weet niet wat die nu nog doet..
 
Originally posted by zjonnie
Mijn middelbare school was ook niks..
Op het laatst 1 aerox met dr70 en yas r ofzo..
En Peer die ook hier op het forum zit/zat met athena 50 die vrij aardig vlamde, weet niet wat die nu nog doet..

ze vinden mij met dr70 + yasuni r EXTEEM hard gaan!! 8P
 
Zelf heb ik de snelste (maar daarmee ook enigste) schakel... Verder nog enkele sr's, aerox'en, zenith's & nog wat rotzooi, niet echt super dus...
 
Bij ons zijn het of citta's, wallaro's of een nieuwe scooter.. zoveel staat er niet bij ons op school maar snel is het geen van alle...
 
bij ons staan stuk of 5 schakels paar aeroxen en 4 sr's waaronder ik en nog wat troep als poegjes :) allemaal 50 cc en brakke 70 die door 50 cc worden gevlamd :W ik ben ong 1 van de snelste 8P
 
hehehe, ik heb nu dr-tuned, 19mm.. rijdt erg lekker onder slider, bij het wegrijden mooie autowheelies :P is altijd leuk in het stallingshok :D

Voor de rest staan er een paar schakels (een van een maat van mij, Kawasaki AR50, rijdt ook prima). stuk of 20 à 30 scooters. Veel std uitlaatjes 10 'snelle' uitlaatjes maar niemand kan afstellen |(

Achja, sinds ik een nieuwe hebo koppeling heb (ipv mn vorige gare die bij 10rpm al aangreep) gaat iedereen ineens aan de kant als ik over t plein rij :W
 
bij mij op scool vind ik zelf dat er wel aardig veel scooters staan. alle scooters nemen ongeveer net zoveel ruimte in als alle fietsen. er zitten ook wel een aantal mooie tussen, maar ik denk dat meer als de helft neossen en vivacity's zijn, je ziet soms echt een rij van 6 neosjes voordat je weer s een ander scootertje ziet. niet veel brute scoots, meestal standaard uitlaat onbegrensd.
 
5 of 6 runners, paar met wat snel spul,
3 aeroxen waarvan 2 naaiende,
2 zulu's waarvan 1 naaiende
3 vivacity's 0 naaiend
3 neo's 0 naaiend
1 dragster
1 x8r-s
2 nrg mc2's
2 sr, 1 x nieuwe model, 1 x oude
3 zipjes 0 naaiend
1 speedake ofzo
1 yamaha R6
3 x oude krakmotor van een of andere suffe leraar
1 x benelli K2
1 speedfight
2 speedfight 2

damn...nu weet ik het niet meer
 
Back
Top