Hoe vastzetten TJT Maxivent Piaggio?

Status
Not open for further replies.

PaulM

Well-Known Member
Heeren,

Ik kijk net op euroscooters.nl en zie daar een TJT Maxivent staan voor Piaggio. Ik heb nu gewoon de std halfpoulie met daarop tandjes. Om em vast te zetten moet je een plaatje met tandjes op je carter monteren en dan kan je em goed vastzetten. Alleen zie ik dat die Maxivent dus geen tandjes heeft. Hoe zet je em dan vast, gezien je je krukas dan niet meer op die andere manier kan blokkeren :?

Link: http://www.euroscooters.nl/shop/product_info.php/cPath/32_297/products_id/492

Iemand die dit weet?
 
Advertisement - register to remove this

Is niet de gezondste manier maar, cilinder demonteren, verlengstuk van dopsleutel of een steeksleutel door je smalend steken en voorzichtig vast draaien. Maar dit is niet zo goe voor de krukas denk ik.


Mvg
Jorg
 
raven stalker said:
Is niet de gezondste manier maar, cilinder demonteren, verlengstuk van dopsleutel of een steeksleutel door je smalend steken en voorzichtig vast draaien. Maar dit is niet zo goe voor de krukas denk ik.


Mvg
Jorg
denk je???
dan kan je nog beter de zuigerstop nemen,of zoals marcie al zegt,luchttol is de beste oplossing en altijd schadevrij:)
 
PaulM said:
Luchttol - heb ik niet
Vliegwiel sleutel - Heb een rotor
Zuigerstop - Liever niet

QUOTE]

Wat wil je dan? Dat het met toverpoeder erafgaat? :D Ga naar een auto zaak en hun tollen hem er wel voor niets af hoor :) Dealer heeft ook wel een tol..
 
raven stalker said:
Is niet de gezondste manier maar, cilinder demonteren, verlengstuk van dopsleutel of een steeksleutel door je smalend steken en voorzichtig vast draaien. Maar dit is niet zo goe voor de krukas denk ik.


Mvg
Jorg

Ideale manier met pizza foxjes... daarom rijden ze ook altijd zo goed... gewoon tol gebruiken van een auto bedrijf..
 
Quad Sjezer said:
PaulM said:
Luchttol - heb ik niet
Vliegwiel sleutel - Heb een rotor
Zuigerstop - Liever niet

QUOTE]

Wat wil je dan? Dat het met toverpoeder erafgaat? :D Ga naar een auto zaak en hun tollen hem er wel voor niets af hoor :) Dealer heeft ook wel een tol..

Ik had gehoopt dat er wel een handige sleutel voor zou zijn waar iemand, anders dan ikzelf, wel iets over zou weten. Kennelijk is dat er dus niet, daarom mijn vraag :)

Iig, ik hou het wel bij mijn std halfpoulie. Deze mag opslot.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top