Hoe vaak was jij je scooter ?

Hoe vaak was jij je scooter ?

• Ik wacht tot ik wat boutjes zie roesten en dan ga ik maar een lap zoeken.

Votes: 4 5.5%
  • Ik was me scooter zodra het vuil niet meer normaal is.

Votes: 10 13.7%
  • Ik was me scooter als ik zin heb.

Votes: 33 45.2%
  • Ik was me scooter wanneer hij een beetje vies is.

Votes: 26 35.6%

• Total voters
    73

SR-MARC-SR

Well-Known Member
Hoevaak was jij je scooter ?
Met dit regenachtig weer is het moeilijk te bepalen om je scooter nou niet of wel te wassen, want hij word immers toch weer vies, maar was je je scooter niet dan krijg je een dikke laag.

Daarom de volgende poll : Hoe vaak was jij je scooter ?

p.s. De eerste stelling is een beetje vaag :S, modje ?

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik was em wanneer hij gewoon vies word, al is het moeilijk vanwege dit weer want de volgende dag issy toch weer smerig.
Maar als je het niet doet komen er dikke lagen op en dat is nog kutter :P

Trouwens er moet natuurlijk ook onderscheid gemaakt worden tussen de mensen die z'n scooter als vervoer gebruiken en tussen hobbyisten, dus dat moet je er wel ff bij zeggen.

Ik droog alleen mn uitlaat ff snel met een doek als ik tijd heb.
Dus niet het vuil derop laten zitten, de rest op de kappen enzo boeien, dat spuit je wel een keer met een hogedruk spuit deraf....

Greetzz DAW

Originally posted by DAW
Ik droog alleen mn uitlaat ff snel met een doek als ik tijd heb.
Dus niet het vuil derop laten zitten, de rest op de kappen enzo boeien, dat spuit je wel een keer met een hogedruk spuit deraf....

Greetzz DAW

Doe ik ook. Staat wel een beetje raar, scoot helemaal vies en alleen de uitlaat die blinkt.

was em als ie smerig is, met dit weer dus niet, met zo'n leuk effect dat mijn uitlaat roest (ma die is toch zwart dus die spuit ik wel een keertje over pfzp) en met dit weer is ie in een dag weer net zo ranzig, dus het heeft ook geen enkel nut, ben btw tussenweg hobbyist/scoot-als-vervoer-gebruiker.

ik poets m als ik zie dat er vuil op me carter enzo zit, mja uitlaat boeit niet dies toch gaar :d, mja om en nabij om de 5 dagen of elke week ofzo..ligt eraan..

waar is de keuze NOOIT?? dat komt eerder in de buurt ,mjah heb nu alleen een ciao staan die onder een laag stof staat,maarja met dit weer valt er sowieso nix te beginnen aan schoonmaken,mjah uitlaat idd na elke rit ff schoonmaken maar kappen ?? die regenen wel schoon :P

Als ik echt totally desperate ben omdat ik nie meer weet wat ik moet doen, dan gaat ik een poetsdoek zoeken . . .

Beetje bull shit, want hij moet er wel een beetje strak uitzien.
Maar hobby zal 't zekur nevah worden . . .

Originally posted by SR-MARC-SR
Hoevaak was jij je scooter ?
Met dit regenachtig weer is het moeilijk te bepalen om je scooter nou niet of wel te wassen, want hij word immers toch weer vies, maar was je je scooter niet dan krijg je een dikke laag.

Daarom de volgende poll : Hoe vaak was jij je scooter ?

p.s. De eerste stelling is een beetje vaag :S, modje ?

Zodra ik hem moet verkopen 0? :)

Ik was hem alsie vies is, maja ik rij haast nooit meer in de regen nu. Maar alsie maar een beetje vies is pak ik de doek alweer...

scoot regelmatig, maar bij m'n vespa ben ik aan het kijken hoeveel rotzooi ik kan verzamelen, oftewel hoe smerig tie ken worden. :)

ben al aardig op weg, ik zie ze stickers nie meer :D

Back