M minicrosser130 Well-Known Member 8 March 2010 #1 ik heb laatst streetfight lampen gekocht omdat ik weet dat je deze op een puch aan kan sluiten, de vraag is alleen hoe moet dit:?
ik heb laatst streetfight lampen gekocht omdat ik weet dat je deze op een puch aan kan sluiten, de vraag is alleen hoe moet dit:?
Vinnie Well-Known Member 8 March 2010 #2 door de kabels aan te sluiten.. hij heeft nu ook verlichting neem ik aan? die kabels daarvan sluit je aan op de kabels van je nieuwe lamp..
door de kabels aan te sluiten.. hij heeft nu ook verlichting neem ik aan? die kabels daarvan sluit je aan op de kabels van je nieuwe lamp..
M minicrosser130 Well-Known Member 8 March 2010 #3 Vinnie said: door de kabels aan te sluiten.. hij heeft nu ook verlichting neem ik aan? die kabels daarvan sluit je aan op de kabels van je nieuwe lamp.. Click to expand... oke thanx
Vinnie said: door de kabels aan te sluiten.. hij heeft nu ook verlichting neem ik aan? die kabels daarvan sluit je aan op de kabels van je nieuwe lamp.. Click to expand... oke thanx