als je dat niet eens weet, is het dan verstandig of van je verjaardag centen een pitbike te kopen? Als je niet weet wat je doet sloop je zo'n ding in no-time.
schakelen is hetzelfde als bij een motor.
1e versnelling is omlaag, de rest is omhoog. Vrij zit dus tussen de 1 en 2 in
Vinnie,
Slecht advies hoor.
Bij die pitbikes weet je nooit hoe de versnellingen liggen.
Dikwijls zit N helemaal ONDERAAN en ga omhoog door 1 - 2 - 3 - 4
Maar dat is sterk merk (van het blok afhankelijk) afhankelijk.
als je dat niet eens weet, is het dan verstandig of van je verjaardag centen een pitbike te kopen? Als je niet weet wat je doet sloop je zo'n ding in no-time.
schakelen is hetzelfde als bij een motor.
1e versnelling is omlaag, de rest is omhoog. Vrij zit dus tussen de 1 en 2 in
het is misschien niet handig maar ik koop eerst een 2e hands en men vader wil me het wel leren dus das wel fijn
en ik heb ook al een beetje rondgekeken maar er zijn ook automaten dus ik denk dat ik daar voor ga
maar alsnog bedankt m.v.g kelvin
oke my bad
nam aan dat het op dezelfde manier ging als op de motor. Wat ik bij de racerij ook regelmatig zie op pitbikes,.