hoe plak je een sticker zonder gezeik op

Erwin280

Well-Known Member
Heb search gebruikt maar vond alleen topics van mensen die bepaalde stickers zochten.

Ik heb een sticker op mijn scooter (geprobeert) te plakken maar het lukt voor geen meter er blijft steeds een bobbel in zitten. Mijn ma zij dat ik wat water eronder moet doen zodat ik de sticker nog kan verschuiven als ie is opgeplakt en dan het vocht dat overblijft wegdrukken maar dat is niet gelukt hij is geplakt op een zwart oppervlak en je ziet tussen de doorzichtige randen allemaal vocht zitten en het vocht wegdrukken is minimaal gelukt het ziet er niet mooi uit in ieder geval. Die sticker is nu dus verneukt maar dat was er slechts een van 5 bij 5 cm en ik wil nog sticker plakken die ong. 30 bij 10 cm zijn dus als ik dat ga doen wordt het helemaal een ramp denk ik.

HELP!!
 
Advertisement - register to remove this

ik plakte ze op mijn sr altijd door de kap helemaal nat te maken, dan de sticker erop leggen zodat ik hem nog een beetje kon verschuiven... en dan gewoon een dagje laten liggen en hij zit muurvast + je ziet niets meer van het water
 
ik plak wel eens raamfolie en dan doen we het met water en een klein beetju baby sampo dat werkt goe en dan met een zeem om de ramen te zemen het vogt er onder vandaan zemen
 
gwoon een schoteltje met water, daar doe je paar druppeltjes dreft oid op, dan maak je de plek waar je gaat plakken nat, je plakt hem op, dan schuif je hem goed, en probeert er zoveel mogelijk water onderuit te wrijven
 
idd met water en een beetje dreft

dit werkt het best icm een spuitfles

dan de sticker en kap nat maken

een kant van de sticket erop en met een theedoek over de sticker het water eronderuit wrijven en tegelijk meer sticker erop leggen

bij grote sticker moet je de sticker ook warm maken dus miss hulp van iemand nodig met een HAAARFOHN dan vormd de sticker naar de kap

mvg
frank
 
maar ik zit nog steeds met de vraag of dat water niet blijft zitten want ik kreeg het bij deze kleine sticker al moeilijk weg en het zit er nog steeds onder. Of hebben jullie daar geen last van.
 
1 ondergrond goed ontvetten + droog maken .
2 b.v scootertuning.net sticker, even met spons nat maken, en stevig aan drukken.
3 plak hem op de plaat waar je wil, weer effe nat maken met een sponsje.
en weer goed drukken.
4 het witte folie eraf trekken.

tjah lijkt me niet moeilijk :p
 
Ja dat dacht ik ook :) maar vraag het nog maar een keer is dat beetje vocht dat onder de sticker zat bij jullie ooit weggegaan zo ja hoe lang duurde het ongeveer.
 
Back
Top