Hoe Overrange Poulies in elkaar zetten ?

Ok, bestel ik die morgen effe samen met nog een setje rollen van 0,5 gram lichter. Dan moet ik er wel uitkomen. Heb die blauwe drukveer ook nog liggen om te testen.

Van de week dus nog maar mee aan de gang :p Ding kakt nu lekker in haha, maar voelde wel al alsof die vermogen beter vast hield.
 
Updateje

Heb net de blauwe drukveer erin gedaan. Viel me op dat hij niet gek veel sterker aanvoelde dan de originele. Ook was hij een stuk korter.

Maar het is daardoor erger geworden, ding is nóg trager.

Zou misschien kunnen dat het zooitje uitgeshimt moet worden, maar ik ga mooi even bellen voor testbank. Heb geen zin om zelf te kloten haha :p
 
Heb de originele drukveer weer terug gedaan en ben toen even gaan kijken naar het shim verhaal. Via wat gegoogle kwam ik er achter dat bij de malossi overrange de ring tegen het oliepomp tandwiel vervangen moet worden voor een meegeleverd dunner exemplaar.

Ik heb gekeken bij mijn varioset en heb zo'n zelfde ring gevonden. Icm blauwe drukveer was dat al iets beter, en icm originele drukveer was het nog een stapje beter.

Even wachten op een weegschaal, die komt volgende week binnen, zodat ik een setje meegeleverde rollen kan wegen, hier staat namelijk geen gewicht op.

Als die lichter zijn ga ik die nog even proberen, is het resultaat niet goed maak ik een afspraak bij de tuner.
 
Back
Top