Hoe Of Wat?!?!

kelvin

Well-Known Member
Hey.....

Ik wil een andere koppeling maar (moet er een want orginele iz niet meer zow goed) maar me scoot iz std op vario ring eruit na...maar welke ken ik dan het beste nemen en gaat je scoot dan veel meer toeren maken of niet....Moet ik gewoon me afstelling hebben die ik nu heb waar ik tevreden over ben???
 
Advertisement - register to remove this

Een koppeling is voor het optrekken tot de +- 30km/u en dan neemt je vario het over.

En het hangt er van af hoe een sterke trek-veertjes je erin hebt , hoe hoog je toeren zijn bij het optrekken.
Dus je bouwt eerst toeren op tot dat je ''wegschiet'' en die toeren zijn afhankelijk van je veertjes.

En ik zou een Hebo koppeling kopen.

Greetz
 
maar hebo niet verstelbare of niet verstelbare koppeling......En die van malossi fly dutch ?? ofzow wat iz het verschil tussen hebo en Malossi qwa slijtage en optrekken>!>!
 
Originally posted by Neo's2002Chris
Een koppeling is voor het optrekken tot de +- 30km/u en dan neemt je vario het over.

En het hangt er van af hoe een sterke trek-veertjes je erin hebt , hoe hoog je toeren zijn bij het optrekken.
Dus je bouwt eerst toeren op tot dat je ''wegschiet'' en die toeren zijn afhankelijk van je veertjes.

En ik zou een Hebo koppeling kopen.

Greetz

als je bij de 30 nog op je koppeling rijdt is dat niet goed lijkt mij...
15km/h ong eerder.
 
Back
Top