Hoe moet je stickers verwijderen?

g0d

Well-Known Member
Ey,

Ik wil mijn originele nitro stickers verwijderen en er nieuwe opzetten, sommige gaan niet met zo'n scherp ding.
Ik wil niet dat het verf er ook afgaat!
Dus wat moet ik gebruiken?

Bedankt

Advertisement - register to remove this

de (originele) lak houd het meestal wel, als je rustig de stickers eraf trekt..
en daarna met stickerverwijderaar erover heen, en het is weer netjes..:)

als je rustig de stickers eraf trekt..

Ik zei toch dat sommige dingen er zo niet uitgaan?
Reclame van men dealer krijg je der zo maar niet los :S

stickerverwijderaar

Graag meer informatie?
Waar kan ik dit kopen?

Bedankt

warm maken met fohn, sticker weg ,,krassen,, ( krabben dus ;) ) en dan met LAMPENOLIE ( geen stickerverwijderaar, word hooglgans lak dof :( ) de lijmresten wegpoetsen en je kappen blinken als nieuw ( door lampenolie gaan ze glimmen )

dat stickers eraf krabben was bij mij alleen mijn dealert stickers, de rest ging gewoon easy door wamr maken en eraf trekken

geen stickerverwijderaar idd ik heb mn stuurkap er door verneukt;p
(is er nu tog af maar boejend!)
zou zonde zijn vanje kappen!

lampenolie zou ik ook niet pakken (dan nog eerder wd40) maar als je die olie erop veegt blijven je nieuwe stickers niet goed plakken. het beste zou gewoon terpentine zijn oid.

Beste is gewoon de fohn, daarmee heb ik tot nu toe altijd alles ermee af gekregen. Je moet zowieso geen thinner enzo gebruiken, vooral geen thinner want dat sloopt plastic.

Hmmmm...veel verschillende meningen...nu alles gaat er gewoon af met iets scherps behalve de dealers stickers, die moet ik dus met "fohn" of "lampenolie" doen?

Bedankt

Aerox-Evo70 said:
lampenolie zou ik ook niet pakken (dan nog eerder wd40) maar als je die olie erop veegt blijven je nieuwe stickers niet goed plakken. het beste zou gewoon terpentine zijn oid.
net lampen olie werkt super... was laatst toevallig ook nog op tv bij zo'n proggie

werkt gewoon goed om die stickerranden te verwijderen

geen stickerverwijderaar, kan matte plekken achterlaten

ik heb gisteren al mijn stickers eraf gedaan, gewoon met de haardroger opwarmen, en dan gaan ze er geod af, en de lijmresten met wasbenzine wegdoen, werkt PERFECT

Zijn er ook nog mensen die mij kunnen vertellen hoe je stickers netjes weg kan halen die ONDER je blanke lak zitten :) ?

Je hebt speciale rubber opzet stukjes voor op de boormachine die de sticker inc lijm verwijderen zonder de lak te beschadigen.

Back