scoop643 said:
wit? ik heb een hele mooie blauw :L lol
Het is de gewoon hetzelfde als op mijn puchje.
Maar met welke olie moet ik hem vullen?
En nog meer tips wat ik ff moet checken als ik hem een beurt geef?
Weet iemand ook waarmee je het beste je originele blok schoon kan krijgen (buitenkant) zonder hem er af te slopen....
Tjeerd
gewoon kleine flacon halen @ dealer , speciale vertandingsolie moet erop..
met een hogedrukspuit met frees haal je er vaak veel vanaf ..
bij een beurt kun je controleren :
*remblokken ,schijven , segmenten etc.. (kabel eventueel)
*vering
*v-snaar , vario , rollen , drukveer, koppeling etc..
*startmechanisme (eventueel smeren) zowel electrisch als kickstart
*banden , de staat ervan en de spanning
*bougie , dop
*carburateur en luchtfilter schoonmaken (eventueel element vervangen)
*alle bouten controleren of ze nog vast zitten (dat ze er niet uitvallen)
*verlichting , groot/klein/achter , remlicht en remlichtschakelaars
*knipperllichten
* claxon en alle ander electrische delen zoals dashboard etc..
*olielampje , dit kun je controleren door de sleutel tussen de uit en aanstand te zetten , dan gaat het lampje ter controle branden.
*wiellagers
*verder gewoon kijken of er niks verleten , kapot of los zit..