ik heb alleen de kabels van benzine en olie maar voor de rest geen ander kabel te vinden. kan die niet starten zonder koelvloeistof? moet de vacuüm aangesloten zijn aan iets? of moet dat dopje er op blijven?
ik heb alleen de kabels van benzine en olie maar voor de rest geen ander kabel te vinden. kan die niet starten zonder koelvloeistof? moet de vacuüm aangesloten zijn aan iets? of moet dat dopje er op blijven?
want vanaf waar komen die koelvoeistof kabels meestal vandaan? en de vacuum?Rest afdoppen dan kan prima.
kan ik ook afdoppen met duct tape?De koelvloeistof komt ergens vanuit je koel systeem dit is bij minarelli bijvoorbeeld vanaf je cilinderkop. Maar dit is niet nodig ik zou ze wel even netjes afdoppen.
En de vacuüm gaat naar je benzinekraan deze loopt alleen wanneer er een vacuüm is.
Maar als jij een andere kraan hebt is dit ook niet nodig en deze ook even netjes afdoppen.
leg gewoon een kort slangetje van de ene naar de andere aansluiting.kan ik ook afdoppen met duct tape?
oke... maar er loopt geen olie van de olie pomp naar de carb bij het kicken gebeurt dit pas als die loopt?leg gewoon een kort slangetje van de ene naar de andere aansluiting.
Ja kan ook.leg gewoon een kort slangetje van de ene naar de andere aansluiting.
Ja heel minimaal waarschijnlijk. Maar 2% dus dat is echt druppelsgewijs.oke... maar er loopt geen olie van de olie pomp naar de carb bij het kicken gebeurt dit pas als die loopt?
oke... moet ik dat slangetje dan van te voren als vol maken met olie of word die 2% olie met druk naar de carb gepompt?Ja kan ook.
Ja heel minimaal waarschijnlijk. Maar 2% dus dat is echt druppelsgewijs.