Hoe loopt deze setup??

Speedo88

Well-Known Member
Hey,

Ik had een vraag over mijn setup, ik heb nog een Airsal T6 50cc AC Peugeot liggen en die wil ik er weer op doen.

Dan wordt het dit:
Airsal T6 50cc AC Peugeot
Yasuni R (onbegrensd)
12mm Gurtner carb (std carb)
Vario ring er uit

Op mijn standaard uitlaat liep die maar 60, maar ik weet niet hoe die loopt met de R en wat lichtere rollen en andere trekveren.

Iemand een idee? :)
 
Advertisement - register to remove this

een airsal t6 is niks meer dan een std cilinder , alleen maar meer toeren , een std cilinder loopt juist goed omdat een peugeot goed loopt op een laag toerental.

ik zou de R gewoon monteren met een std cilinder , en afstellen..

verder zal een std uitlaat begrensd uiteraard niet snel lopen..
 
een airsal t6 is niks meer dan een std cilinder , alleen maar meer toeren , een std cilinder loopt juist goed omdat een peugeot goed loopt op een laag toerental.

ik zou de R gewoon monteren met een std cilinder , en afstellen..

verder zal een std uitlaat begrensd uiteraard niet snel lopen..

De std uitlaat was onbegrensd, maar hij zal dus niet zo lekker lopen?
 
lijkt me stug dat ie dan maar 60 loopt , dan zal die ook wel niet helemaal onbegrensd zijn geweest , ook goed afstellen kan veel schelen.

zoals ik al zei is het enigste wat je er mee bereikt dat ie meer toeren moet draaien.

een peugeot kun je beter wat lager in toeren houden.
 
lijkt me stug dat ie dan maar 60 loopt , dan zal die ook wel niet helemaal onbegrensd zijn geweest , ook goed afstellen kan veel schelen.

zoals ik al zei is het enigste wat je er mee bereikt dat ie meer toeren moet draaien.

een peugeot kun je beter wat lager in toeren houden.

Ik had de Vario en Uitlaat begrenzers er uit maar de flap bij de luchtfilter zat er toen nog in maar denk niet dat dat de oorzaak was.

Maar hij loopt nu 80 op de teller maar denk je dat hij niet zal toenemen dus met de Airsal aangezien je zegt dat een peugeot wat laagtoeriger moet zijn.
 
luchtfilter moet je ook gewoon vanaf blijven ,dat doet ook 0,0..

die airsal zal alleen maar meer toeren draaien , echt meer snelheid zal er niet inzitten , die 5 km sneller oid hoef je het niet om te doen..

een peugeot met std uitlaat onbegrensd zou al iets van 80/85 moeten lopen , met andere uitlaat zal er ook weinig veranderen , een peugeot loopt gewoon zeer goed op de std uitlaat(igg de oudere modellen met demper naar achter) , of een sito plus oid.
 
Back
Top