hoe licht via accu?

tupac_shakur121

tha P*I*M*P*
hey hoe kan je het licht van een runner via accu doen? ik wil het normale licht hebben. maar als ik die draadboom open maak welke kabels moet ik dan hebben? en welke is de plus en welke de min?

Advertisement - register to remove this

Het is heel simpel, je moet even kijken welke draden er bij je lampen opzitten en dan moet je kijken welke draden er allemaal op je schakelaars zitten.

Als het goed is hou je dan een draad over die niet op je lampen zitten en dat is dan de plus die moet je dus aan je accu hangen.

Blijven er 2 draden over dan zijn het de plus en de min, hoe je deze 2 aan de accu hangt maakt niet uit hij doet het altijd.
Het maakt dus niet uit of je plus en de min omdraait.

Ik heb ook me licht op me accu gehad. Ik pakte de (geel of blauwe) (weet ff niet meer welke) draad die in dat ronde stekkertje zit waar je std ontsteking ook opkomt.
Als je een binnerotor hebt , heb je niet langer dan 10 minuten licht en dan is je accu echt helemaal op.

Originally posted by A-Bizar
Ik heb ook me licht op me accu gehad. Ik pakte de gele draad die in dat ronde stekkertje zit waar je std ontsteking ook opkomt.
Als je een binnerotor hebt , heb je niet langer dan 10 minuten licht en dan is je accu echt helemaal op.

zou je wat duidelijker kunnen zijn? want ik snap ni helemaal wat je bedoelt.

Originally posted by malossidriver
uhmm vraagje (wil er geen topic over openen is te onozel)
als ik mijn licht via accu laat branden hoelang duurt het dat die batterij dan op is??

5 a 10 minuten als je het via je std draadboom doet.
Hoelang ie het volhoud met rechtstreekse verbinding op je lampen weet ik niet. Zal ook niet echt lang wezen.
Ik weet niet of het kan maar misschien is een runner 180 accu anders en houd die het wel langer vol.

Als je nog een std ontsteking erin hebt zitten kan je wel veel langer met licht op je accu rijden natuurlijk. omdat dan je accu weer oplaad. Maarjah... das imo erg nutteloos want dan kun je m gewoon op je lichtspoel laten zitten.

mja mijn standaart onsteking heb ik gaar gereden @13.000 rpm
daarom dat ik graag zou willen weten hoelang dat de lichten gaan.
ik ga die natuurlijk rechtstreeks aansluiten os bestaat er een manier om stroom te kunnen maken op de scoot en zo naar de lampen te kunnen laten lopen??

hey ik heb nog steeds geen oplossing voor me licht. ik hoor van mensen dat als je je normalen licht op je accu aansluit je accu dan binnen 10minuten leeg is. nou heb ik gekeken en ken ik spotjes krijgen van 20watt en 12volt maar ik vraag me af hoelang kunnen die blijven branden voordat de accu op is. ik gebruik zo'n groene gelaccu.

Back