hoe ken dit?

M

MisterP®oject

Guest
ik heb een begrenste yasuni Z dr onder gegooid n tijdje geleden en al best wel veel geprobeerd af te stellen alleen nu 1 probleempje.. Als ik m start en vol gas geef dan maakt hij een verzope geluid en kom nie vooruit hij heeft de neiging om af te slaan.. met de choke ingedrukt heb ik hier geen last van! Als ik hem n tijdje stil laat staan komt er benzine onder me scoot vandaan lekken úit mijn luchtfilter.. krijg hij zoveel benzine dat eht via mijn luchtfilter eruit wordt gegooid?!
 
Advertisement - register to remove this

ik heb dit ook gehad.. dan heb je er een te groote sproeier in.. ik was een keertje aan het testen op een gegeven moment ree ik 100 ong en hij knalde uit omdat mijn luchtfilter vol met benzine zat ik trok mijn luchtfilter eraf en er liep allemaal benzine uit..
dus een kleinere sproeier erin gooien...
 
ik houd me choke alleen met het starten in ... en denk dat het niet een te kleine is want met een onbegrenste bidalot s2RR reed hij wel prima..

owja er komt ook redelijk wat rook uit mn uitlaat.. niet echt veel maar wel wat meer dan normaal
 
Ga ff een stukje volgas rijden als je scooter WARM is, en zonder choke, dan je bougie ff eruit draaien, en kijken welke kleur hij is, zo heb je alvast een indicatie, of je sproeier te groot of te klein is :)

/edit: als hij mooi bruin is, ga ff met je luchtschroef prutsen, misschien dat gasreactie dan wel goed word. dat is gewoon een beetje proberen.
 
ik hoor steeds evrschillende antwoorden..
zelf snap ik eht ook niet meer:
op het begin rijd hij lekekrder met choke dus je zou denken "te kleine sproeier"
maar als ik een tijd rijdt dan komt er benizne uit me filter dus "te grote sproeier "

:S
denk zelf dattie te groot is k kijk wel ff alleen met een aerox is het zo irritant om bij je carb te komen.. al je kappen moeten er steeds af :(..
weet iemand trouwens de standaard sproeiermaat van een aerox?
 
Naja Als je Choke openzet gaat er meer benzine door je Carbje heen. Dus als jij alleen goed rijdt met Choke Open komt er dus ( zonder ) te weinig door . Te kleine sproeier.

Kdenk dat je zo'n beetje vanaf 82 sproeiers moet gaan proberen.

Correct me if i'm wrong.
 
Back
Top