Hoe kan mijn scooter begrenst zijn?

blsm

Well-Known Member
Hallo iedereen,

Ik heb mijn MBK Stunt opgedreven door varioring eruit te halen en de appendix van mijn uitlaat eraf te halen. Hij ging toen +/- 85 op te teller en trok heel goed op.

Nu, mijn ouders hebben mij zien rijden en wouden dit niet meer, dus heb ik mijn brommer moeten binnendoen om hem te begrenzen. Ik weet dus niet wat hij aan mijn brommer heeft gedaan.

Ik had hem toen gevraagd om hem nog goed te laten optrekken, en hij antwoorde mij toen dat hij met de gewichten ging 'spelen'. Ik weet niet of hij dat nu gedaan heeft, want hij trekt echt veeel slechter als toen hij was opgedreven.

Ik heb mijn uitlaat er al eens afgehaald maar daar lijkt niets in te zitten dat hem zou moeten begrenzen. Ik moet straks een nieuwe dichtingsring (of hoe je dat ook noemt) steken. Zal dan eens een foto nemen om zeker te zijn.

Enig idee waar hij begrenst kan zijn?

bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Ok :) of ik ga hem gewoon lenen bij de garagist hier 2 huizen verder, maar die gaat dat welverdacht vinden aangezien die mn brommer 2 weken geleden heeft begrenst =)

nu met die prop er uit te halen trekt hij weer super, maar nog altijd een top van 50 (5 km/h gewonnen), dus het is voor de hand liggend dat mijn vario er terug in zit?
 
Back
Top