This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe kan ik zien welke cilinder ik heb?

Tijntyphoon

New Member
Bij aankoop van mijn brommer(typhoon) zei de vorige eigenaar dat er een 70cc polini corsa opzat. nu was mijn brommer vandaag bij de scootershop en een medewerker zei dat dit helemaal geen polini corsa was, er staat namelijk aan de zijkant van de cilinder “dr”. ook zei hij omsat de cilinder zwart was van de buitenkant dat het geen polini corsa kan zijn want die werden niet in her zwart gemaakt zei hij.
heeft hij gelijk? dus heb ik een 70cc dr erop zitten of kan het wel een polini corsa zijn?
 
Als het een Polini cilinder is moet er Polini opstaan. De Corsa is wel degelijk in het zwart om dat dit de snelle versie van de gietijzeren “Ghisa” is.
 
Als het een Polini cilinder is moet er Polini opstaan. De Corsa is wel degelijk in het zwart om dat dit de snelle versie van de gietijzeren “Ghisa” is.
waar zou polini dan moeten staan, want het enige wat er aan de zijkant op staat is dr?
 
Hallo Tijn,
Zou je enkele foto’s kunnen plaatsen van de cilinder? Mogelijk zijn er members die hem herkennen.
Groet,