Hoe kan ik nou het beste dat expansiepijpje dicht knijpen

Xerious

Uh ? wat was er ?....
zie topic.

hoe doe je dat ou dan ?

met een waterpomptang lukt het me echt niet ... moet ik em gewoon tussen de bankschroef zetten ? krijg je dan geen scheuren bij de bevestiging van het pijpje ?
 
Advertisement - register to remove this

gewoon wegslijpen en dichtlassen is het beste............ gewoon ff naar een metaalbewerkingsbedrijf gaan, kost paar tientjes denk ik
 
Originally posted by Jasper:
gewoon wegslijpen en dichtlassen is het beste............ gewoon ff naar een metaalbewerkingsbedrijf gaan, kost paar tientjes denk ik

Nee, je moet dat buisje niet weg slijpen.Want dat valt weer op.
Dus haal je dat buisje los last er een plaatje op en last het buisje weer was, en het valt niet op dat je uitlaat onbegrensd is
wink.gif


greetz frederik
 
umh 25 piek waar dat dan moet je die bocht er dan zelf weer op lassen? umh ga ik ook maar us doen heeft dat ook nog trekt kracht/snelheids winst?
 
Yeps , bij de 2000 SR uitlaat kan je er idd een andere bocht op zetten , heel simpel . maar bij die wat ik heb (99 stealth italiaanse terugloop) niet dus ... dat had ik anders ook wel gedaan he mr. einstein.
 
Originally posted by Silverforce:
umh 25 piek waar dat dan moet je die bocht er dan zelf weer op lassen? umh ga ik ook maar us doen heeft dat ook nog trekt kracht/snelheids winst?

Nee dat hoeft niet,bij sommige standaard uitlaten kan je je bocht gewoon verwisselen, zit gewoon met boutjes vast, ik geloof dat dat op de standaard uitlaat van een runner zit. greetz frederik
 
Originally posted by Xerious:
ok thx , zal k doen . maaruh wat schatten jullie ? 10 km/h meer ofzo ? en trekkracht ?


Hehehe 2-4 km/h en ietsje meer trekkracht... Echt niet veel scheelt het hoor, volgens zeggen.

SvR
 
naja ik heb vandaag ff mij nscoot weggebracht bij mijn "huis-dealer" voor een nieuwe achterband (alweer de 4de)en ze zouden het meteen ff dichtlassen en afknijpen. ze zijden trouwens ook dat het gelijd iets lekkerder werd, hmzz kan niet wachten
smile.gif
, morgen 10:30 issie al klaar , maarja DAN slaap ik nog
smile.gif
smile.gif


[This message has been edited by Xerious (edited 16 July 2001).]
 
Back
Top