Bakkertjuhh New Member 3 July 2022 #1 Mijn buddy kabel werkt niet meer. Kabel gaat via contact slot! Hoe kan ik mijn buddy nu openen? Scooter: Speedfight 3
Mijn buddy kabel werkt niet meer. Kabel gaat via contact slot! Hoe kan ik mijn buddy nu openen? Scooter: Speedfight 3
Brute-Force Black Bullet. 2.0 3 July 2022 #2 Voorkap er af halen , en aan de kabel trekken , dan gaat die open , mits die niet onder het zadel gebroken is . Vaak staat het Buddy slot onder spanning , hard op het zadel drukken / flink klappen opgeven ,tijden de sleutel draaaien Upvote 0 Downvote
Voorkap er af halen , en aan de kabel trekken , dan gaat die open , mits die niet onder het zadel gebroken is . Vaak staat het Buddy slot onder spanning , hard op het zadel drukken / flink klappen opgeven ,tijden de sleutel draaaien
Bakkertjuhh New Member 3 July 2022 #3 Brute-Force said: Voorkap er af halen , en aan de kabel trekken , dan gaat die open , mits die niet onder het zadel gebroken is . Vaak staat het Buddy slot onder spanning , hard op het zadel drukken / flink klappen opgeven ,tijden de sleutel draaaien Click to expand... Bedankt het is gelukt! Upvote 0 Downvote
Brute-Force said: Voorkap er af halen , en aan de kabel trekken , dan gaat die open , mits die niet onder het zadel gebroken is . Vaak staat het Buddy slot onder spanning , hard op het zadel drukken / flink klappen opgeven ,tijden de sleutel draaaien Click to expand... Bedankt het is gelukt!