hoe kan ik een race kont maken

Status
Not open for further replies.

Viper lover

Well-Known Member
Hallo mensen

ik wil een Race kont op mijn honda nsr maken dus dat de achterkappen soort van 1 worden dat je zo'n stukje soort van muismat hebt als zitplek als je snapt wat ik bedoel hoe maak en dat en waarvan

Mvg me
 
Advertisement - register to remove this

polyester, ga maar even naar het optisch forum, waar je deze vraag ook gepost hebt en dan is er een how to voor het poly-en. Daar kan deze vraag beantwoord worden. :)
 
al zou ik als je er nog niks van kent nie zelf aan beginnen want zoiets in elkaar knutselen als je geen ervaring heb is moeilijk..:)
 
Of je koopt zon poly kontje van een andere motor/brommer en dan moet je die pasmaken. Koop je gewoon een kap met schade dan is het niet super duur.
 
crazybond700 said:
Of je koopt zon poly kontje van een andere motor/brommer en dan moet je die pasmaken. Koop je gewoon een kap met schade dan is het niet super duur.

Dat ga je dan waarschijnlijk weer afwerken met poly ;) dus t verhaal blijft hetzelfde.
 
DG SF2 said:
Dat ga je dan waarschijnlijk weer afwerken met poly ;) dus t verhaal blijft hetzelfde.

Maar die hebben al wel de vorm dus dan is het alleen afwerken en spuiten. Als je van een normale kap dat wil maken moet je toch wel wat met een mal of iets dergelijks gaan doen zodat je de gewenste vorm erin krijgt.
 
je kan hem ook naar een bedrijf wegbrengen die het voor jou fixen. Zie schade-herstel bedrijven, kost een duit maar dan heb je ook wat :)
 
of je koopt een kap via marktplaats waarvan je de vorm mooi vind. daar hak je met de dremel net zoveel in dat ie aansluit op de overige kappen en frame. En alles wat niet mooi overloopt, eventuele gaten, gleuven, kieren enz een mal voor maken en strak maken. Aangezien je geen ervaring met poly hebt, als je hebt gelezen hoe je een mal moet maken in het poly topic, niks permanents maken eerst, als je het dan n keer fout doet kan je het er zoweer vanaf halen. Een beetje inventief is het wel maar met geduld is het resultaat zeker mooi :)!
 
daar hebben we idd een centraal poly topic voor, maar je antwoord heb je nu zo'n beetje wel geloof ik :p

deze gaat op slot :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top