Hoe is het met een area digi teller

Advertisement - register to remove this

Het DASHBOARD van een Area is digitaal...de snelheid wordt gewoon analoog gemeten.
Laatst kwam er een gasje naar me toe..."ja ik rij tegen de 100 met een nrx"
Op je teller zeker ? "Ja , maar mijn teller klopt , kijk maar hij is digitaal......DWAAS.
 
het klopt ja dat ie nogal erg afwijkt, laatst ging ik ff sporten met een gozer uit me klas met z'n area (met nardo, maar zeer slecht optrekken) en hij haalde de 90 zei die terwijl ik hem er uittrok en naast hem kon blijven rijden en ik haalde net geen 80, dus hij wijkt wel zeker af

mzzzzzzl Raymon
 
ik vind het toch vreemd want 2 maten van me zijn naast me gaan rijden ik 85 km per uur op de teller was 80 met de auto dus.. soms is het wat te overdreven denk ik om te zeggen dat het 15 km scheelt ik weet het niet maar kan het ook per auto merk verschillen
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Originally posted by Raymon_K:
het klopt ja dat ie nogal erg afwijkt, laatst ging ik ff sporten met een gozer uit me klas met z'n area (met nardo, maar zeer slecht optrekken) en hij haalde de 90 zei die terwijl ik hem er uittrok en naast hem kon blijven rijden en ik haalde net geen 80, dus hij wijkt wel zeker af

mzzzzzzl Raymon

Beta-tellers wijken maar minimaal af...

Greetz.
 
Originally posted by TheFugitive:
ik vind het toch vreemd want 2 maten van me zijn naast me gaan rijden ik 85 km per uur op de teller was 80 met de auto dus.. soms is het wat te overdreven denk ik om te zeggen dat het 15 km scheelt ik weet het niet maar kan het ook per auto merk verschillen
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Per scooter verschilt het ook nog wel eens hoeveel de teller afwijkt.
 
Tis HEEL simpel te meten of je snelheidsmeter digitaal is ja of nee, gewoon van een heuveltje rijden en dan je km teller uitzetten, alstie wel blijft aangeven is hij dus analoog, zo niet, digitaal.
(Kwam ik laatst toevallig achter toen ik in me auto van een heuvel reed en de motor uitzette...)
 
Originally posted by -=PIN=-:
Tis HEEL simpel te meten of je snelheidsmeter digitaal is ja of nee, gewoon van een heuveltje rijden en dan je km teller uitzetten, alstie wel blijft aangeven is hij dus analoog, zo niet, digitaal.
(Kwam ik laatst toevallig achter toen ik in me auto van een heuvel reed en de motor uitzette...)

Dit klopt niet, want bij een area teller, als je contact uitstaat geeft ie niks aan. Hij meet analoog bij je wiel zoals alle tellers. Hij geeft het alleen digitaal weer. Als je digitaal meet gaat het via een magneetje zoals bij een sigma.
 
Originally posted by -=PIN=-:
Tis HEEL simpel te meten of je snelheidsmeter digitaal is ja of nee, gewoon van een heuveltje rijden en dan je km teller uitzetten, alstie wel blijft aangeven is hij dus analoog, zo niet, digitaal.
(Kwam ik laatst toevallig achter toen ik in me auto van een heuvel reed en de motor uitzette...)
.

Jah jijbedoelt bij b.v de nieuwe laguna....Analoge uitlezing maar digitale meting. Dus gewoon een wijzertje maar die klopt wel exact
smile.gif
 
[
Jah jijbedoelt bij b.v de nieuwe laguna....Analoge uitlezing maar digitale meting. Dus gewoon een wijzertje maar die klopt wel exact
smile.gif


[/B][/QUOTE]

volgens mij heeft de nieuwe vivacity sportline dit ook

mzzzl Raymon
 
Back
Top