Hoe hoort de achter remkabel te zitten bij de peugeot kisbee?

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Ben bijna klaar met deze scooter (peugeot kisbee 4t)

Alleen ik weet niet (meer) hoe de achter remkabel hoort te zitten onder de voetenplank.

Ik weet eigenlijk alleen hoe die op het carter zat.

50915 50916

5091750918

Op foto 1 zie je een beugeltje zitten met een schroefdraad erin.. Weet vrijwel zeker dat dit voor een optionele zij standaard is.

De dikke kabel op foto 3 is de remkabel..

Op foto 4 heb ik de volgende opties:

* Via het onderpaneel langs en dan langs de motor montage pen en dan zo naar achteren lopend.
* Ik twijfel bij foto 1 of dat die remkabel nog door zo`n ophang clip hoort te zitten die aan de bovenkant aan het frame hoort te zitten.
* Bij foto 4 zie je die groene montage clip zitten.. Daaronder zit er nog ruimte tussen het frame bij de motor ophanging.. Of dat daar die remkabel door gevoerd dient te worden.
 
Advertisement - register to remove this

Nee ik zou het niet weten maar het zou niet zoveel mogen uitmaken. Ik zou verwachten dat hij gewoon op de onderkap hangt zodat hij de meeste speling houd voor als het blok veert. Hij zal zeker niet te strak tussen alles doorlopen omdat je natuurlijk niet wil dat hij klemt of aantrekt als het blok ver veert.
 
Ik snap dat de kabel zo recht mogelijk gemonteerd dient te worden.. Voor de rest weet ik alleen dat hoe hij op het carter vast zit.

Ander probleem is dat de kisbee een uitsparing heeft onder de linker zijde voor een jiffy. Daar mag de kabel dan niet door lopen.
Dus aan de ene kant denk ik zo, dat de kabel zo hoog mogelijk gemonteerd dient te worden.

Maar weet nog steeds niet hoe hij op foto 4 hoort te lopen.


$_86.JPG


Misschien toch buiten om? Kan het alleen niet goed zien (foto is van MP)

$_86.JPG
 
Opzich maakt dat niet meer zoveel uit? Ik zou hem los laten of met een tiewrap vastzetten. Meeste steun komt al van het kabelhoudertje wat op het carter zit.
 
Back
Top