6 waardig chroom (Geel chromaat) erop betere conversie laag bestaat er niet.Beste
Blokje aan het reinigen maar wil hem beschermen tegen oxidatie, WD40 of "x"olie kan veel beschermen maar trekt stof aan en vraag mij af of er meer mogelijkheden zijn. Het blokje komt niet onder een scooter maar in een testopstelling en gaat erg warm worden tijdens testen, hij staat dus droog en semi warm (in zekere zin zou dat betekenen dat het niet eens nodig is, maar wil hem toch iets beschermen).
Iemand een goed idee?
Ik meen dit serieus (Heb opleiding genoten oppervlakte technieken alu en staal) en het is mijn werk geweest. (Poedercoaten) Verzinken is ook nog een optie en zo zijn er nog een aantal techniekenHmmmm... daar heb ik al genoeg van: hij beschadigt en verandert de cel en de celkern waardoor eczeem, zweren ... kunnen ontstaan. (geen grap). Maar je kunt het wel importeren als particulier als je echt zou willen.
Water, soda NaHCO3, stroom en ontroesten. Mijn accu lader komt in storing (slim ding), action lader te zwak. Heb nu een aquarium schoongemaakt en blijk veel meer soda te moeten gebruiken en een externe bron te moeten gebruiken die meer vermogen heeft (aanwezig). Zet hem later op video met time laps.Heb juist hele goede ervaringen met hammerite , vooral op scheepsmotoren den industrie motoren , de hamerslag versie .
Test met electrolyze zegt mij niets , hou me daar niet mee bezig , doet de fabrikant wel .