hoe herken je een 70 CC uitlaat ??

Status
Not open for further replies.

basics

basics
hoe herken je een 70 CC uitlaat ??
simpele vraag.
ik heb een booster met een malosi 70 cc cilinder maar die trekt en rijd niet goed.
er zijn mensen die zeggen da mn uitlaat enkel geschikt is voor 50 cc.
zie link....

http://www.scooterbase.net/pics/23340/nakedex.jpg

2de probleempje..
er zat vroeger een soort kelk op zie link
http://www.scooterbase.net/pics/23340/naked2.jpg

deze heb ik vervangen door een normale luchtfilter en hij blijft t lawaai maken alsof mn shoke openstaat geen propere ontbranding dus ook draaien doet m niet goed.

wie kan me hierbij helpen ??
mail me gerust of voeg me toe op msn.
groetjes en dank voor alle die me kunnen (willen) helpen.
ik wil een tuner worden ben al goed bezig maar heb nog veel te leren.

basicwarez@hotmail.com
 
Advertisement - register to remove this

de uitlaat is op het eerste zicht een chrome tecnigas next. die zal inderdaad niet goed lopen op een 70cc. is eerder voor 50cc. hoe je dit kunt zien? ik zou het niet weten, maar ik herken die tecnigas er wel in.

en voor je 2de probleem, je sproeier zal nog te groot zijn. als je van een kelk terug gaat naar een standaard luchtfilter, moet je je carbu terug afstellen.
 
mja , powerfilter is ook gewoon niet goed op zo'n setup , je moet als je van "power"filter naar std filter gaat ook een andere sproeier monteren , en dus afstellen. opzich kan deze uitlaat best goed lopen op 70cc , het is niet de meest snelle pijp voor 70cc maar redelijk lopen kan ie wel.

wil je een andere pijp kun je kijken naar iets van Yasuni R , Gianelli shot , of anders iets van Polini For race etc. maar die zijn net weer wat hoogtoeriger.
 
andere pijp

kzou inderdaad iets pakken zoals een yasuni r ofzo! kzou nie echt kunne zegge hoe je een 70 cc pijp herkent want de meeste mense die een 70cc cilinder hebben wete wel welke pijpen ervoor geschikt zijn =D ! kzou u aanraden in ieder geval geen pijp onder de 180€ kope =D! en geen boven de 280€ kopen =D!
 
R.C said:
kzou inderdaad iets pakken zoals een yasuni r ofzo! kzou nie echt kunne zegge hoe je een 70 cc pijp herkent want de meeste mense die een 70cc cilinder hebben wete wel welke pijpen ervoor geschikt zijn =D ! kzou u aanraden in ieder geval geen pijp onder de 180€ kope =D! en geen boven de 280€ kopen =D!

hoezo ? gianelli shot is ook ma 140..

*edit sorry fout gelezen :$
 
Het is idd nogal onzin dat je een uitlaat tussen de 180 en 280 euro moet kopen.
Uitlaten als de Shot, S2, Laser, Doppler S3R etc doet het allemaal prima en zijn zeker goedkoper dan 180 euro. Alleen de Yasuni R is soms duurder, en de For Race ook.
 
welke sproeier moet ik hiervoor dan gebruiken.

mn garagist zegd met deze uitlaat een 88 sproeier te gebruiken maar als hij optrekt zakt hij na 100 m door zn knieén als ik vol kot geef en als ik gas minder rijd m weer.
welke sproeier zou ik t best gebruiken met een standaard luchtfilter om goed te rijden.
eerst zat er een 125 sproeier op maar die verzoop met standaard luchtfilter.

anders kan iemand me zeggen hoe ik da spel echt goed kan doen rijden...
welke carbu... sproeier...uitlaat.
want ik wil dat m echt heel goed trekt en snel rijd en da blijft hier maar duren dak zit te zoeken.
dit is een smeekbede om sneller te rijden HELP SOMEBODY.
er zit momenteel een 70 cc gegoten cillinder op en een tnt uitlaat :(
carbu= (dit staat er op) delorto 3 -made in italy - 96 (geen idee wat dit is)
sproeier momenteel 88.
 
heb t eindelijk gevonde

heb t eindelijk gevonde !!!!!!!
er zat nog een pijpJe in de uitlaat 8P 8P8P8P8P8P8P8P8P.
DAAROM DA DA SPEL NIET VOORUIT GA.
ik heb dus da pijpje er uit gekregen met mn fameuze dremel (goe gerief ze)
en dan da er op gestoken die tnt krull.
en t eerste wat ik dacht was .. {! O MY GOWD HOLLY SHIT !!!! {!
kheb nog nooit op een scooter gezeten da zo, snel optrekt ongelooflijk.
ik sheet ver in mn broek van te kicken zo de max.
lang leve 70 cc woohoo. hehehehe.
kmoet mn adrenaline kwijt kga nog ff met mn standaard booster gaan rijden.
tot strak mishien he menskens
 
dit was dus t probleem he

pijpje.jpg



die zat er niet ingelast maar in de bocht geslagen met hamer 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top