This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe hard met een Mhr Replica?

markie87

13.4 Pk dna
Hey mensen ik krijg een mhr replica 70 en ik rij met race vario en race koppeling en een gianelli reverse er onder welke snelheid valt er ong mee te bereiken dan ?? please reply ff !

LaterS Mark

Anders moet je ff perso's bekijken die ongeveer dezelfde setup hebben, dan krijg je wel een goed indicatie denk ik. Bij scooterfreaks.nl kan je bijvoorbeeld cilinder enz intypen en dan moet je maar ff kijken welke setup ongeveer gelijk aan de jouwe is. Succes!

wat voor carb heb je erbij dan, beetje afstellen moet je 110 toch wel kunnen halen denk ik, maja wat maakt top uit

btw waar kun je die mhr replica krijgen, dan wil ik er nlm ook nog wel 1

Valt wel tegen met een reverse denk ik... de MHR Replica is togg een vrij snelle cillinder, Beter koop je een C16 op die cill dan zal je top zowiezo een stuk hoger liggen zal zo niet precies weten hoe hard..

Originally posted by tazmanian_devil
wat voor carb heb je erbij dan, beetje afstellen moet je 110 toch wel kunnen halen denk ik, maja wat maakt top uit

btw waar kun je die mhr replica krijgen, dan wil ik er nlm ook nog wel 1

Probeer je plaatselijke dealer ff
Of bij online shops verkopen ze ze ookO-)

vriend vna mij rijd er ook110 mee maar met C16 is altijd beter maarejah daar ga ik ook voor sparen .. iemand C16 in de aanbieding piaggio voor niet zoveel?

Originally posted by markie87
vriend vna mij rijd er ook110 mee maar met C16 is altijd beter maarejah daar ga ik ook voor sparen .. iemand C16 in de aanbieding piaggio voor niet zoveel?

Moet je even zoeken in V&A, en anders een topic aanmaken, er zijn altijd wel een paar c16-tjes te vinden in Pia V&A

ik raad je aan om een jolly moto te kopen op je mhr replica dat blaast als de neete heb het uitgetest met een jolly c20 c16 en een polini evo pijp met de jolly trok hij beest aardig en de top was over de 120 op runner sp hij had alleen een race koppeling vario en en mhr kevlar belt dus ga voor die jolly