Hoe hard mag 'ie maximaal tot inbeslagname?

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Hij komt uit Zoetermeer....

Ligt er ook aan hoe de regels in jou buurt zijn, hier is het 3x 2 kilowat en je bent hem voorgoed kwijt.
 
Die motoragent zei dit tegen mij (was aangehouden afgelopen vrijdag):

Agent: Als je nog vaker op de roller word gezet en je haalt steeds een te hoge snelheid word hij op het laatst in ebslag genomen.

Ik: Dat is toch alleen zo als je 3 keer 2 KW haalt?

Agent: Nee dat is ook zo als je bijvoorbeeld 3 keer 1 KW haalt.

Ik: dus als ik 2 x met deze scooter word aangehouden en ik kom daarna met mijn andere scoot word die dan in beslag genomen?

Agent: jah




Dit verhaal vind ik zelf nogal vaag 8P
 
ProjectRox said:

Ach man,

Sommige agenten maken zelf regeltjes.

Hier ook, was eerst met een agent aan het praten omdat ik met me scooter bij een muurtje stond ( wachte op iemand ) komen er ineens 2 agenten op me af.

Dus beetje praten bla bla bla, komt ie ineens zeggen als een BROM fiets meer dan 0.4 KW heeft begin ik al te sleutelen.................

0.4? :S omdat volgens die man de frames zijn gebouwt op 0.4 KW

LoL?

Grappig :p
 
ProjectRox said:
Die motoragent zei dit tegen mij (was aangehouden afgelopen vrijdag):

Agent: Als je nog vaker op de roller word gezet en je haalt steeds een te hoge snelheid word hij op het laatst in ebslag genomen.

Ik: Dat is toch alleen zo als je 3 keer 2 KW haalt?

Agent: Nee dat is ook zo als je bijvoorbeeld 3 keer 1 KW haalt.

Ik: dus als ik 2 x met deze scooter word aangehouden en ik kom daarna met mijn andere scoot word die dan in beslag genomen?

Agent: jah




Dit verhaal vind ik zelf nogal vaag 8P

Nouja je kan weleens gelijk hebben hoor.

Ik heb hier een briefje van de Recidive regeling, en daarop staan 4 overtredingen:

1: Gevaar op de weg
2: Teveel geluid
3: Hogere constructiesnelheid
4: Niet verzekerd

Daaronder staat: Als je voor de 3e keer voor een van de bovenstaande feiten word bekeurd, zal inbeslagname volgen van het voertuig waarmee u dan rijdt ( dus gaat niet op scooter, maar op naam )

Dus het kan goed kloppen!
 
mmm dan moet dat maar niet op men aerox worden 8P.

Maar jah heb maar ff mee gewerkt want je begint toch niks tegen ene motor en om ze dan nog dwars te zitten is beetje overbodig. Dus alleen die boete gehad en iedereen die men stuntfimpje heeft gezien weet wel hoe men band er bij stond.

Agente: zo die rijd ook op slicks 8P.

Kreeg ik een dikke waarschuwing voor en als ie me weer zag wou ie dat ik een goeie band had....

Maar jah ben benieuwd of et echt zo is... Zie het vanzelf neem ik aan 8P
 
Wat ik van dat briefje haal is echt zo, is een geel papiertje wat je bij je boete krijgt.

Niet overal hebben ze dat, ik denk bijna nergens behalve hier. :p
 
Nou dat briefje heb ik dus niet er bij gekregen. Alleen reclame van hun nieuwe nr: geen spoed wel politie 8P. Nou jah zie het vanzelf allemaal. Heb liever dat men slider vermorzelt word dan men aerox...... En het lijkt mij ook wel dat ze je van te voren een brief sturen of zo toch?
 
iemand die weet hoe het in leeuwarden is pf waar je dat kan zien?
en waar worden die decibellen bij gemeten? vol gas of stationair ofzo?
 
Stationair natuurlijk 8P Waarneer maakt een scooter het meeste lawaai?

En over dat gladde bandje, vervang het nou maar gewoon. Is voor je eigen veiligheid en het is zonde om daar een boete voor te krijgen. Kun je beter dat geld besteden aan een nieuw bandje:)
 
Bandje was ik al van plan te vervangen die volgende dag en is dus nu ook al gedaan :p. Zet ook geen burnouts meer tenzij iemand mij 35 euro geeft :p
 
ben k ff blij iedereen krijgt een boete en ik rij al 2 en half jaar dagelijks met een scooter die ongeveer 95/100 loopt

vaak genoeg aangehouden maar nooit op de rollen gezet :p

maarja hier in assen is het geloof ik ook 3x 2 kw en scooter weg maarjah wanneer staat der in assen nou eens een roller.. bijna nooit
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top