Tom M
Member
beste leden,
vandaag ging ik het membraan controleren en zag ik de onderkant van de zuiger met deze krassen: (foto's onder dit forum post)
ik kon er niet met me nagel over heen gaan om te kijken hoe diep de krassen zijn maar met een klein plat kop schroevendraaier lukte het wel en je voelt de krassen wel maar goed ik heb er zelf ook niet zoveel verstand van dus..
info below over me setup en laat me weten of de zuiger en mischien ook de cilinder? aan vervanging toe is.
of is dit normaal voor 28000km?
setup:
model: Aprilia sr50 r factory 2005 (piaggio met 28.000km)
uitlaat: Giannelli Reverse
rood malossi lucht filter
luchtinlaatplaat restrictie verwijderd
Malossi Multivar 2000 6.6gr rolletjes
OEM v snaar 815mm x 18.5mm
Maslossi wit trekveren
Maslossi wit drukveer
ECU is derestricted (geen idee welke versie)
28000km op deze scooter en ik ben derde eigenaar.
het blok is origineel
foto's:
vandaag ging ik het membraan controleren en zag ik de onderkant van de zuiger met deze krassen: (foto's onder dit forum post)
ik kon er niet met me nagel over heen gaan om te kijken hoe diep de krassen zijn maar met een klein plat kop schroevendraaier lukte het wel en je voelt de krassen wel maar goed ik heb er zelf ook niet zoveel verstand van dus..
info below over me setup en laat me weten of de zuiger en mischien ook de cilinder? aan vervanging toe is.
of is dit normaal voor 28000km?
setup:
model: Aprilia sr50 r factory 2005 (piaggio met 28.000km)
uitlaat: Giannelli Reverse
rood malossi lucht filter
luchtinlaatplaat restrictie verwijderd
Malossi Multivar 2000 6.6gr rolletjes
OEM v snaar 815mm x 18.5mm
Maslossi wit trekveren
Maslossi wit drukveer
ECU is derestricted (geen idee welke versie)
28000km op deze scooter en ik ben derde eigenaar.
het blok is origineel
foto's: