hoe een mbk next tunen?

devie

Well-Known Member
hey,
om te beginnen ik heb een originele mbk spirit gekocht gisteren
en ik zou hem wa beter willen laten optrekken
hij rijd nu ongeveer 50km/u
alles is origineel wat zou ik kunnen veranderen
om mijn topsnelheid omhoog te doen en hem beter
doen optrekken??

grtz
Devie

Advertisement - register to remove this

ik krijg m'n carterkap er langs geen kanten
af de inbussleutels zijn helemaal vervrongen
en ik krijg ze maar niet los wat kan ik doen??

mvg

tja nieuwe kopen en inde andere een gleufje proberen te slijpen/veilen/zagen of de kopjes eraf proberen te krijgen en de rest er met een tang uit probere te draaien.

als je ze eruit moet boren heb je 3x meer werk kan je daarna nog gaan tappen en moet je grotere bouten gebruiken.
je moet wel een goede inbussleutel gebruiken en niet vandat goedkope aldi/lidle materiaal. ook als je nieuwe bouten besteld geen aluminium namaak spul kopen maar de originele bouten bestellen

meestal als de bouten kapot gedraaid zijn is een teken dat iemand met weinig verstand eraan proberen te prullen heeft.

tja nieuwe kopen en inde andere een gleufje proberen te slijpen/veilen/zagen of de kopjes eraf proberen te krijgen en de rest er met een tang uit probere te draaien.

als je ze eruit moet boren heb je 3x meer werk kan je daarna nog gaan tappen en moet je grotere bouten gebruiken.
je moet wel een goede inbussleutel gebruiken en niet vandat goedkope aldi/lidle materiaal. ook als je nieuwe bouten besteld geen aluminium namaak spul kopen maar de originele bouten bestellen

meestal als de bouten kapot gedraaid zijn is een teken dat iemand met weinig verstand eraan proberen te prullen heeft.

Wil niet vervelend doen, maar die aldi/lidle dingen doen het bij mij prima :)
Kwalitatief beter dan huis en tuin gereedschap van de Gamma/Praxis.

ja ik heb er van den brico ma ik krijg ze langs geen kanten los ik heb een hele snee in mijn hand door te proberen de boveste krijg ik los ma de onderste en die in het midde ni

Ehm, kun je misschien ook hele woorden gebruiken, en correcte zinnen?
Sorry hoor, maar dit valt echt niet te lezen..

ja ik heb er van het merk brico ma ik krijg ze langs geen kanten los ik heb een hele snee in mijn hand door te proberen de boveste vijzen krijg ik los ma de onderste vijzen en die aan mijn kickstarter niet

Je zou er eventueel een 6mm inbusje in kunnen slaan met een hamer, of dit goed gaat werken kan ik alleen maar gokken..

Anders inderdaad een snede erin en met een grote schroevendraaier ze eruit proberen te draaien.

Als je de schroef recht voor je hebt zie je in principe gewoon een cirkel, met een dremel moet je dan gewoon een horizontale snede erin maken en dan met een schroevendraaier eruit draaien.

Eneh, jij mag nog geen scooter rijden hè ;)

Back