Hoe duur ongeveer?

Dennis

ToetToet
Hoi Hoi

ik vroeg me af wat het kost om een RS o.a een heel jaar alleen WA te verzekeren?

zeg bouwjaar 2003, k ben 20...

k hoor van iedereen 200 + ,

dus de mensen hier met rs-jes en andere schakels reageer ff :*
 
Advertisement - register to remove this

ik betaal 80 euro per jaar :*

leeftijd is bepalend over het algemeen , want ik heb de verzekering op een Tomos at50 van ongeveer 85 gehad , op een scooter en op mijn rs , allemaal even duur..

ik ken ook jongens met MT en MTX die beiden ongeveer 190 betalen , mja , die zijn 16/17..

het maakt niets uit voor WA wat voro brommer je dus hebt , zou voor orion direct gaan , die zijn best goedkoop.
 
Check anwb.nl die zijn aardig cheap.

Ik ben bijna 20 kga rond de 140 euro betalen, valt erg mee dus.

*edit heb orion gecheckt...121 euro :D Thanks melf :p
 
ik(16) betaalde 160 euro vanaf augustus geloof ik dus voor 9 maanden.
FF kijken wat het dit jaar word

Leeftijd 16,17 maakt bijna geen klap uit verschilt 3 euro oid. Vanaf 20 geloof ik schilt het al een hoop
 
melf #50 said:
ik betaal 80 euro per jaar :*

leeftijd is bepalend over het algemeen , want ik heb de verzekering op een Tomos at50 van ongeveer 85 gehad , op een scooter en op mijn rs , allemaal even duur..

ik ken ook jongens met MT en MTX die beiden ongeveer 190 betalen , mja , die zijn 16/17..

het maakt niets uit voor WA wat voro brommer je dus hebt , zou voor orion direct gaan , die zijn best goedkoop.


je bent 45 o.a?:* nee 26 toch ?
 
Jezus waarom is een scooter zo fucking duur daar :X

18 jaar , kost 160€ , ik betaalde bij Univé normaal 120.
 
ik betaal voor me fox 130 euro... ben 18, en volgens mij maakt het bij unive niet uit hoe oud je bent, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
 
Ben elk jaar bij Unive 277e kwijt, voor een Derbi Senda, ben over 2 weken 18... Pa wil dat ik perse daar zit, hij heeft zijn verzekeringen daar ook lopen...
 
MarkMaarten said:
Ben elk jaar bij Unive 277e kwijt, voor een Derbi Senda, ben over 2 weken 18... Pa wil dat ik perse daar zit, hij heeft zijn verzekeringen daar ook lopen...

mja , Unive is erg duur , zelfs al bouw je daar (erg weinig) no claim mee op..

"Unive , die plukt U de vruchten af" :p
 
Ik denk versneller idd, daar kun je hogere nieuwwaardes invoeren dan bij scooter etc :p

Heb ook al jaren OrionDirect, via de dealer gekocht bij m'n scooter destijds en gewoon verlengd elk jaar :)
 
Back
Top