hoe duur is de next?

AndroX

Big Pimpin'!!!!!!!!!!!!!!
want (jah, ik heb heus wel eerst ff op internet gezocht) maar op sommige site staat dat ie 139,- kost en op andere 179,- zelfs dus wat is nu de prijs van een next?
 
Advertisement - register to remove this

Androx: als je een goedkope uitlaat wil hebben kan je het beste een goede 2e hands halen denk ik, want zo'n Next is echt niks.
Misschien dat iemand nog een 2e hands Giannelli Metal voor je heeft liggen, dat lijkt me wel een leuk uitlaatje voor je: Lekker stil (goed voor de politie in H'sum), snel, niet alteveel onderhoud en je kan er alle kanten mee op.
 
Nou met elke uitlaat moet je toch wel wat doen om roest tegen te gaan, maar zo'n next valt opzich nog wel mee, 179 is geloof ik de prijs. Laatst op een appie SR gereden met een Nextje eronder, wilde het wel eens proberen. Reed lang niet zo slecht als ik gedacht had. Maar ik toch liever mijn Nardotje.
 
Kijk!~ik zal het uitleggen waarom ik een next wil! (nog een keer) ik heb niet genoeg geld voor goede uitlaat en na 3/4 maanden wil ik toch andere dus tegen die tijd is die gewoon nog ff chill voor zo'n tijdje en na 3/4 maanden heb ik genoeg geld voor nrx of 4rees. Ik wil hem dus eerder opvoeren omdat ik weiger met 45 km/h naar texel te rijden!
zo goed? ok
 
Koop dan een 2e handse 4race of nrx!

Heb ik ook gedaan! 2e hands NRX in nieuwstaat al zeg ik het zelf overgekocht van een vriend van me voor 175 gulden (netzo duur als die next dus)
 
Erm, rij je dan 45km/u onbegrensd?
tongue.gif
 
als je een echt dure uitlaat heb ( dus +500) en hij scheurt ergens ofzo, en je kan aantonen dat je dus geen stoepje heb gepakt, dan kan je toch echt wel op garantie rekeken, zeker bij zoveel geld.
 
ik bedoel met garantie dat als die de eerste dagen er onderuit ploft of weet ik veel wat ermee kan gebeuren kan ik wel trug gaan naar een dealer ofzow. Maar een "mannetje" zou tegen me zeggen flikker maar op dat is jou probleem. En die dealer waar ik bij zit die kenne wij goed snappie?

owjah en over dat uitlachen. ik denk altijd maar zo: nee heb je, ja kan je krijgen!

[This message has been edited by AndroX (edited 27 May 2001).]
 
ff een schokkend bericht voor allen die het niet weten: IN duitsland ben je heilig met een next, bovendien lopen die onder minarelli verticaal beter als een NRX, en al helemaal op een minarelli verticaal met een 70 corsa, maar hij rot wel aardig onder je scoot weg ja, dat wel, en hij is wel erg lelijk
 
Back
Top