hoe doet een leo zx het??

Ik vind dit wel een hele mooie uitlaat en volgens mij is de top wel aardig bescheiden.
maar weet niet zeker dus weet iemand hoe die het doet op een minarelli. hor.?
Ik ben nog zoekende naar een leuke uitlaat namelijk
 
Advertisement - register to remove this

Leo's zijn over het algemeen klote uitlaten. ZX is dan zover bekend de beste leo zijn, maar dat neemt niet weg dat hij kut is.

Ik denk dat je op je Stealth teller als jehem netjes afgestelt heb toch wel de 95 moet kunnen halen. Optrekken is redelijk.
 
dude dat is al 20x gezegd geloof ik
koop een yasuni z (evt nrx,samba)

en die zx presteert leuk mits afgesteld
maar de snelste nee.

en dat is toch wat we allemaal willen?
smile.gif


en bedenk goed of je nog meer snel spul voor je scooter wilt kopen dan kan je misschien beter en yasuni r halen.
 
ja, zat ook al aan een nrx of iets dergelijks te denken maar mijn ouders zijn een beetje pagus van snelheden boven de 80-85km/h (op de teller) omdat ze denken dat dan bij rollerbankcontroles m'n scooter in beslag wordt genomen. En vorig jaar heeft een gast bij mij in de buurt zich doodgereden met een scooter+raceuitlaat. Dus ik vindt dat ook weer te begrijpen, daardoor ben ik ook een beetje huiverig geworden van erg hoge snelheden. Maar zo'n uitlaat blijft gewoon te leuk om niet te nemen
Ik zoek dus een uitlaat met een wat lage top (85 mag) en een mooi zwaar geluidje.

ps. een gianelli metal vind ik niks, het liefst een terugloop.


[This message has been edited by stealth2000 (edited 18 July 2001).]
 
Originally posted by stealth2000:
ja, zat ook al aan een nrx of iets dergelijks te denken maar mijn ouders zijn een beetje pagus van snelheden boven de 80-85km/h (op de teller) omdat ze denken dat dan bij rollerbankcontroles m'n scooter in beslag wordt genomen. En vorig jaar heeft een gast bij mij in de buurt zich doodgereden met een scooter+raceuitlaat. Dus ik vindt dat ook weer te begrijpen, daardoor ben ik ook een beetje huiverig geworden van erg hoge snelheden. Maar zo'n uitlaat blijft gewoon te leuk om niet te nemen
Ik zoek dus een uitlaat met een wat lage top (85 mag) en een mooi zwaar geluidje.

ps. een gianelli metal vind ik niks, het liefst een terugloop.


[This message has been edited by stealth2000 (edited 18 July 2001).]

Je hebt nog altijd zelf in de hand hoe hard je gaat rijden, je hoeft niet op top te gaan rijden.
 
omdat een of andere sukkel zich doodrijdt wil jij niet meer hard gaan? dat is wel een erg suffe reden maar een zx moet toch wel zon 75 misschien 80 digi gaan en aardig optrekken maar zelf vind ik het een kut uitlaat en ja moet zorgen dat je geen uitlaat uit de eerste lijn krijgt (zal ook wel niet)want die hadden verkeerd dempingsmateriaal
 
je zoekt dus gewoon een uitlaat met niet al te veel toeren,want die hebben over het algemeen geen hoge top,alleen wel weer minder geluid...tis maar wat je belangrijk vindt he
smile.gif

een zx maakt geloof ik niet erg veel toeren op mina hor. een gianlelli gsp maakt ook weinig toeren (ziet er alleen niet uit,maar wel vet goedkoop)ik had gewoon een goede uitlaat gekocht,die wel veel toeren maakt en ook lekker optrekt, niemand verplicht je om op je top te gaan rijden,en al helemaal niet binnen de bebouwde kom natuurlijk :p
 
Back
Top